۰ نفر

انصارالله: آمریکا به دشمن صهیونیست چک سفید تجاوز به غزه داده بود

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱
کد خبر: 808992
انصارالله: آمریکا به دشمن صهیونیست چک سفید تجاوز به غزه داده بود

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند هر طور که می‌خواهد عربده‌کشی کند، بنابراین نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی‌ها مجبور شدند در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد البخیتی از رهبران جنبش انصارالله یمن با اشاره اقدام نیروهای مسلح یمن در توقیف کشتی اسرائیلی در جنوب دریای سرخ اظهار داشت که «عملیات ما در عمق خاک دشمن یا دریا تا پایان جنایات غزه ادامه خواهد داشت».

به گزارش المیادین، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: «ما نمی پذیریم که کنار بمانیم و تنها نظاره‌گر جنایات اشغالگر در غزه باشیم».

وی تصریح کرد: «ما هنوز گزینه های دردناک زیادی داریم و در صورت ادامه تهاجم از آنها استفاده می‌شود و در صورت تشدید حملات به غزه، حملات خود به دشمن را افزایش خواهیم داد».

وی اضافه کرد، «دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند هر طور که می‌خواهد عربده‌کشی کند، بنابراین نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی‌ها مجبور شدند در محاسبات خود تجدید نظر کنند».

البخیتی ادامه داد:«عملیات ما روحیه برادری را در غزه تقویت و همچنین آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه نگران می کند».

وی با بیان اینکه «آمریکا به رژیم صهیونیستی چک سفید برای تجاوز به غزه داده بود»، تأکید کرد که «اگر درگیری گسترش یابد، بزرگترین بازنده مستقیماً دشمن اسرائیل خواهد بود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha