۰ نفر

خبر خوش بیمه‌ای برای کولبران

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 808936
خبر خوش بیمه‌ای برای کولبران

رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: آمادگی داریم در خصوص بیمه‌گری کولبران و اجناس مجاز که از اقلیم کردستان وارد می‌شود بررسی‌های کامل انجام شود و همه شرکت‌های بیمه برای فعالیت بیمه‌ای در مرزها مشارکت خواهند داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بیمه رازی استان کردستان امروز با حضور علی استاد هاشمی رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، علی جباری مدیر عامل بیمه رازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: بیمه رازی زمینه لازم برای ارائه همه‌ی پوشش‌های بیمه را در استان کردستان هم برای برای عموم مردم و هم به صورت کلان دارد.

علی استاد هاشمی از انجام مکاتبات لازم برای پوشش بیمه‌ای کولبران استان کردستان اعلام آمادگی کرد و گفت: همچنین در همکاری جدید بیمه مرکزی و بانک مسکن تفاهم نامه‌ای امضاء خواهد شد و پیمانکاران برای پوشش بیمه‌ای حوادث ملزم به خرید بیمه نامه شوند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای، بیمه مسئولیت، مهندسی و آتش سوزی ساختمان است، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح تمامی کسانی که از بانک مسکن تسهیلات دریافت کنند، بیمه پوشش‌های ساخت و ساز و حوادث مرتبط با ساختمان را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح و پوشش بیمه‌ای در در صورت اتفاقات ناگوار مردم و دولت خیال آسوده‌ای جهت پرداخت غرامت خواهند داشت، اضافه کرد: خرید پوشش‌های بیمه‌ای از ضرر و زیان‌های میلیاردی جلوگیری خواهد کرد و این موضوع از ورود آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی به خانواده و جامعه جلوگیری خواهد کرد.

 مدیر عامل بیمه رازی نیز در این مراسم با بیان اینکه پوشش‌های بیمه‌ای در استان کردستان مطلوب است و تیم خوبی نیز در حال اداره کردن آن هستند، اظهار کرد: مردم رضایت خوبی از خدمات این بیمه در استان دارند.

علی جباری افزود: در حوزه‌های مختلف بانکی، صنعت معدن، عمومی و ... پوشش‌های بیمه‌ای لازم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمه پرهیب گفت: این نوع بیمه در استان کردستان می‌تواند برای سیاست‌های عمرانی استفاده مفیدی داشته باشد.

جباری با اشاره به اینکه این طرح ترکیبی از بیمه‌های مهندسی و مسئولیت است، گفت: طرح پرهیب در ساخت و سازهای عمرانی هم دوره ساخت و هم بعد از ساخت را پوشش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha