۰ نفر

هشدار جدی به مردم آذربایجان شرقی

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبر: 808363
هشدار جدی به مردم آذربایجان شرقی

مدیریت بحران آذربایجان شرقی نسبت به احتمال وقوع سیل هشدار داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مدیریت کل بحران استانداری آذربایجان شرقی به دنبال تشدید سامانه بارشی در استان گفت: احتمال سیل و سیلاب در برخی از نقاط استان وجود دارد.

مرتضی مینویی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه بارش از اوایل جمعه تا بعد از ظهر شنبه هفته آینده تشدید می‌شود و لازم است راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد در این بازه زمانی در حالت آماده باش قرار گیرند.

وی گفت: طبق اعلام هواشناسی، بارش باران به صورت رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات به صورت برف به همراه وزش باد به نسبت شدید خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیل و راهبندان بالاست.

مینونی افزود: با آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، تجهیزات، ماشین آلات، امکانات مختلف مثل برف روب و نمک باش در نقاط مختلف آذربایجان شرقی به ویژه نقاط خطرناک و حادثه خیز آماده شده اند.

وی از مردم خواست که از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و سفرهای غیر ضرور را لغو کنند و نکات ایمنی توصیه شده از سوی کارشناسان را رعایت کرده و از کوهنوردی و دیگر ورزش‌هایی که نیاز به حضور در طبیعت است، خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha