۰ نفر

مشارکت ۵۸۴ شرکت داخلی و خارجی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبر: 807787
مشارکت ۵۸۴ شرکت داخلی و خارجی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی و نخستین فن بازار صنعت برق ایران از ۲۳ آبان به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت نیرو، بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی و نخستین فن بازار صنعت برق ایران از ۲۳ آبان به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

وزارت نیرو، ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن در مهمترین رویداد صنعت برق ایران حضور دارند.

همزمان با نمایشگاه، نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران نیز با شرکت ۲۵۹ مرکز علمی، فناوری و دانش‌بنیان آغاز می شود. 

قرار است وزرای انرژی پنج کشور برای حضور در آیین افتتاح این نمایشگاه و فن بازار صنعت برق به ایران سفر کنند.

در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران که در فضایی به وسعت ۵۴ هزار مترمربع برپا می شود، محصولاتی در حوزه های تولید، انتقال، توزیع،تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف؛ انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل ژنراتور و موتورهای الکتریکی،باطری و یو پی اس، سیستم‌های حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشار قوی متوسط و ضعیف و انرژی‌های تجدیدپذیر عرضه خواهد شد.

در جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق نیز ۴۱۰ محصول دانش‌بنیان ارائه می شود. 

               

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha