۰ نفر

دوره خشکسالی در تهران ۳ ساله شد

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 806242
دوره خشکسالی در تهران ۳ ساله شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: براساس آمار ادوار مختلف، دوره دوساله خشکسالی‌ها در این استان امسال برای نخستین بار به سومین سال رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،  محسن اردکانی در آیین تجلیل از سقایان اربعین حسینی و خادمان عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نظم در ارایه خدمات، کیفیت خدمات و چگونگی خدمات‌دهی به زائران کشورهای مختلف جهان در اربعین حسینی معرف کارهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در این آیین است.

وی موفقیت شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی را که با قدردانی از سوی وزیر نیرو همراه بود، عنایت اباعبدالله‌الحسین، پاداش ایشان به زائران اربعین و افتخاری برای این شرکت خواند و افزود: این موفقیت‌ها در شرایطی حاصل شد که شرکت آب و فاضلاب تهران شرایط سختی را به لحاظ تداوم خشکسالی سپری کرد به‌گونه‌ای که براساس آمار ادوار مختلف، دوره دوساله خشکسالی‌ها در این استان امسال برای نخستین بار به سومین سال رسید.

اردکانی با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ نفر از همکاران شرکت آبفای استان تهران امسال توفیق سقایت و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده داشتند، ابراز امیدواری کرد: با ارائه کمک اعتباری از سوی وزارت نیرو جهت بازسازی و نوسازی ناوگان خدمات‌رسانی، کیفیت ارائه خدمات در اربعین سال آینده ارتقا یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha