۱ نفر

بازار خرید و فروش این مدل آیفون‌ها داغ شد

۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 805429
بازار خرید و فروش این مدل آیفون‌ها داغ شد

تقاضا برای مدل‌های قدیمی و کوچکتر آیفون در ژاپن از زمان ورود آیفون ۱۵ به بازار، افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پس از معرفی سری جدید آیفون ۱۵، روند کم سابقه ای در ژاپن شکل گرفت و تقاضا برای مدل‌های قدیمی و کوچکتر آیفون افزایش یافت. این پدیده رو به رشد این حقیقت را منعکس می‌کند که چطور بعضی از طرفداران به دنبال یک تجربه متمایز هستند که لاین جدید یک محصول نتوانسته است فراهم کند.

پس از آغاز فروش آیفون ۱۵ در ۲۲ سپتامبر، مصرف کنندگان به فروشگاه آنلاین بیلانگ که متعلق به گروه ایتوچو است، برای خرید آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی، استفاده کردند. این مدل‌های قدیمی‌تر و جمع و جور به یک باره به گوشی محبوب افرادی تبدیل شدند که به دنبال یک تجربه جدید در اکوسیستم آیفون بودند.

روی آوردن به مدل‌های قدیمی و کوچکتر آیفون، منعکس کننده ترجیح منحصر مصرف کنندگان ژاپنی است که ماهیت کوچک و ویژگی‌های متمایز این دستگاه‌ها را تحسین می‌کنند. شکل کوچک‌تر به همراه قابلیت اطمینان و آشنا بودن مدل‌های قبلی آیفون، علاقمندان اپل را که احساس می‌کنند باید از جدیدترین مدل‌های عرضه شده فاصله بگیرند، مجذوب خود کرده است.

بر اساس گزارش نیک‌کی آسیا، جنبه‌هایی مانند راحتی حمل، سهولت استفاده و جذابیت ارگونومیکی، نقش مهمی در حفظ محبوبیت مدل‌های قدیمی‌تر آیفون در ژاپن داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha