۰ نفر

سیدحسن نصرالله مستقیما وارد نبرد با اسرائیل شد

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 804802
سیدحسن نصرالله مستقیما وارد نبرد با اسرائیل شد

نماینده پارلمان لبنان وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد که دبیرکل این حزب مستقیماً نبرد با دشمن صهیونیستی را مدیریت می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان لبنان وابسته به حزب الله در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لحظه به لحظه تحولات مربوط به درگیری‌ها در جنوب لبنان و نوار غزه را زیر نظر دارد.

وی در ادامه افزود: دبیرکل حزب الله لبنان به همراه فرماندهان میدانی بر اداره نبرد با دشمن صهیونیستی نظارت دارد. من پیام سید حسن نصرالله را خطاب به خانواده‌های شهدا مبنی بر اینکه تمام شهدا مانند فرزندان ایشان هستند ابلاغ کردم.

حسن فضل الله تصریح کرد: عدم سخنرانی سید حسن نصرالله به مدیریت این نبرد مربوط می‌شود و زمانی که احساس شود سخنرانی برای مدیریت نبرد ضروری است این امر محقق می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: نیروهای مقاومت با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان مبارزه می‌کنند و در جریان این نبرد تعدادی از عناصر نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شده اند. مقاومت لبنان مسیر خود را که برای دفاع از کشور انتخاب کرده به خوبی می‌شناسد.

حسن فضل الله ادامه داد: جنوب لبنان که به مقاومت شناخته می‌شود بهترین فرزندان خود را تقدیم میادین نبرد با دشمن صهیونیستی کرده است. رزمندگان و خانواده‌های صبور آنها در خط مقدم دفاع از کشورمان قرار دارند. ما در لبنان گزینه‌ای جز دفاع از کشورمان نداریم.

وی اضافه کرد: دشمن برای حمله به کشور ما برنامه ریزی می‌کرد اما آمریکا که تصمیم گیرنده اصلی است از ترس شکست‌های جدید، دشمن را از تصمیم خود منصرف کرد. کشور ما هدف قرار گرفته و دشمن در کمین ما نشسته اما در عین حال می‌داند که مقاومت در طول خط جبهه جنوبی آماده است.

فضل الله تاکید کرد: منافع لبنان و ملت‌مان در رأس اولویت‌های مقاومت قرار دارد. به نفع لبنان است که مانع تحقق اهداف دشمن صهیونیستی در غزه شویم. تک تک ما به دنبال دفاع از غزه و ممانعت از تحقق اهداف دشمن در این منطقه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha