۰ نفر

تمدید قرارداد چیست؟

۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبر: 803853
تمدید قرارداد چیست؟

یک تمدید قرارداد ممکن است متضمن تعدادی از اقدامات باشد، که رایج ترین آنها انتقال دارایی های یک برنامه‌ی بازنشستگی به دیگری بدون ایجاد یک رویداد مشمول مالیات است.

یک تمدید قرارداد همچنین ممکن است متضمن سرمایه‌گذاری مجدد وجوه یک اوراق بهادار بالغ در یک نسخه‌ی جدید از اوراق بهادار مشابه یا یکسان، یا انتقال موقعیت در فارکس (FX) به تاریخ تحویل بعدی باشد، که در این صورت تمدید قرارداد متحمل هزینه‌ای خواهد شد.

در زمینه‌ی دارایی های بازنشستگی، توزیع از یک برنامه‌ی بازنشستگی درIRS Form 1099-R  گزارش شده است و ممکن است برای هر حساب بازنشستگی فردی (IRA) به یک در سال محدود شود. کارمزد تمدید قرارداد فارکس ناشی از تفاوت بین نرخ بهره‌ی دو ارز پایه در یک معامله، به کارگزار پرداخت می شود.

آشنایی با تمدید قرارداد


تمدید قرارداد اغلب به عنوان راهی برای کسب درآمد برای یک هدف خاص، مانند درآمد فوری از معاملات روزانه یا صرفه جویی در مالیات، مانند برنامه های بازنشستگی، رخ می دهد. یک تمدید IRA یا IRA تمدید، به انتقال وجوه از یک حساب بازنشستگی به IRA سنتی یا یک Roth IRA گفته می‌شود. همانطور که در مثال های زیر نشان داده شده است، مزایای تمدید قرارداد در بین انواع مختلفی از سرمایه گذاری متفاوت است.

نکات کلیدی
یک تمدید قرارداد ممکن است متضمن تعدادی اقدامات باشد، اما اغلب به انتقال دارایی های یک برنامه‌ی بازنشستگی به دیگری بدون نیاز به پرداخت مالیات اشاره دارد.
هنگامی که یک تمدید قرارداد رخ می دهد، ممکن است بدین معنی باشد که یک شخص وجوه یک اوراق بهادار بالغ را در یک نسخه‌ی جدید از همان اوراق بهادار یا نسخه‌ای مشابه سرمایه گذاری کرده است.
هنگامی که یک تمدید مستقیم در یک برنامه بازنشستگی اتفاق می افتد، وجوه ممکن است به‌طور مستقیم به ابزار سرمایه گذاری جدید ارسال شود.

تمدید در حساب های بازنشستگی


با یک تمدید مستقیم، مدیر برنامه‌ی بازنشستگی ممکن است درآمدهای طرح را به‌طور مستقیم به طرحی دیگر یا به یک IRA پرداخت کند. این توزیع ممکن است به صورت یک چک قابل پرداخت به حساب جدید صادر شود. مؤسسه‌ی دارنده‌یIRA ، ممکن است در هنگام دریافت یک توزیع از IRA از طریق یک انتقال متولی-به-متولی، وجوه را از IRA به یک IRA دیگر یا یک برنامه‌ی بازنشستگی توزیع کند.

نکته‌ی مهم: در یک تمدید 60 روزه، وجوه حاصل از یک طرح بازنشستگی یا IRA به‌طور مستقیم به سرمایه‌گذار پرداخت می شود و او نیز در مدت 60 روز، بخشی یا تمام وجوه را در یک طرح بازنشستگی یا IRA دیگر واریز می کند.

معمولاً هنگام انجام یک تمدید مستقیم یا انتقال متولی-به-متولی، مالیاتی پرداخت نمی شود. با این حال، توزیع‌های ناشی از تمدید 60 روزه و وجوهی که تمدید نشده‌اند، معمولاً مشمول مالیات می‌شوند.

نوع دیگری از تمدید حساب بازنشستگی به عنوان یک جایگزین تأمین مالی برای کسانی که در حال راه اندازی یک کسب و کار هستند پدیدار شده است. یک تمدید برای راه اندازی کسب و کار (ROBS)، هنگامی که به درستی اجرا شود، به کارآفرینان این امکان را می دهد که پس انداز دوران بازنشستگی خود را بدون متحمل شدن مالیات، جریمه های ناشی از خروج زودهنگام یا هزینه های وام، در یک کسب‌وکار جدید سرمایه گذاری کنند. با این حال، اجرای یک تراکنش ROBS می تواند پیچیده باشد، بنابراین مهم است که با یک ارائه دهنده شایسته کار کنید.

تمدید قرارداد در موقعیت های فارکس


معامله گران بلند مدت روزانه در فارکس می توانند با معامله از جنبه‌ی مثبت معادله‌ی تمدید قرارداد در بازار کسب درآمد کنند. معامله گران با محاسبه‌ی نقاط بهره‌ی شبانه شروع می کنند، که تفاوت بین نرخ سلف و نرخ نقطه‌ای یک جفت ارز خاص است که به صورت پیپ بیان می شود. معامله‌گران محاسبات خود را بر پایه‌ی برابری نرخ بهره قرار می‌دهند، یعنی اینکه سرمایه‌گذاری در ارزهای مختلف باید منجر به تولید بازدهی از پوشش ریسک شود که، بدون توجه به نرخ بهره‌ی ارزها، برابر باشد.
معامله گران با در نظر گرفتن سود خالص یا هزینه وام دادن یک ارز و استقراض ارز دیگر در برابر آن در فاصله زمانی بین تاریخ ارزش لحظه ای و تاریخ تحویل سلف، نقاط بهره‌ی شبانه را برای یک تاریخ تحویل مشخص محاسبه می کنند. بنابراین، معامله‌گر زمانی پول کسب می‌کند که در سمت مثبت از پرداخت تمدید بهره قرار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha