۰ نفر

آمریکا و آذربایجان به دنبال پسر فردین

۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 801580
آمریکا و آذربایجان به دنبال پسر فردین

فردین معصومی، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، از پیشنهاد رسمی آمریکا و آذربایجان برای به خدمت گرفتن فرزندش خبر داد و گفت: قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه رسمی آذربایجان به دستمان برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فردین معصومی، در این باره اظهار کرد: پس از جام جهانی آمریکا، مسئولان فدراسیون کشتی این کشور رسما خواهان به خدمت گرفتن امیررضا شدند اما این پیشنهاد را رد کردیم. پس از این اتفاق نیز کشورهای مختلف دور و بر ایران نیز پیشنهادهایی را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح کردند اما هر بار با آن مخالفت کردیم؛ چرا که دوست دارم فرزندم برای مردم و پرچم ایران مبارزه کند.

او افزود: طی چند روز اخیر جبرئیل حسن‌اف، مربی تیم ملی کشتی آزاد آذربایجان، پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح و با جدیت این پیشنهاد را پیگیری کرد. بر همین اساس نیز قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه آذربایجانی‌ها به دست ما برسد تا پس از آن به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر جلسه‌ای را در این باره برگزار کنم. برای انجام این کار به موافقت فدراسیون کشتی نیاز است و ما قطعا بر اساس قانون و در صورت موافقت فدراسیون کشتی این کار را انجام خواهیم داد.

امیررضا معصومی، چهره باآتیه سنگین‌وزن کشتی ایران، مدال‌های طلای جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال را در کارنامه خود دارد اما برای رسیدن به دوبنده بزرگسالان سد محکمی به نام امیرحسین زارع را پیش روی خود می‌بینید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha