۰ نفر

خبر مهم برای زائران اربعین / اگر پاسپورت را دریافت نکرده‌اید بخوانید

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 729966
خبر مهم برای زائران اربعین / اگر پاسپورت را دریافت نکرده‌اید بخوانید

سردار علی ذوالقدر؛ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با اشاره به دلیل تاخیر ارسال گذرنامه‌ها برای درخواست‌کنندگان اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد افزایش تعداد درخواست کنندگان گذرنامه بوده‌ایم که این موضوع بی‌سابقه بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی افزود: به همین دلیل سیستم چاپ گذرنامه را نسبت به سابق ۳۰۰ درصد افزایش دادیم و به صورت شبانه‌روزی روند چاپ و صدور گذرنامه در حال انجام است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه نهایتاً تا دو روز آینده عقب‌ماندگی‌های چاپ جبران خواهد شد، گفت: به دلیل اینکه تقاضای مردم در این سه روز بالا بوده است ما ساعت کار ادارات گذرنامه را افزایش داده‌ایم و همکاران ما از ساعت ۶ صبح تا ۷ بعدازظهر آماده خدمات رسانی هستند.

ذوالقدر با بیان اینکه دو برابر درخواست‌هایی که برای گذرنامه ویژه اربعین به پلیس گذرنامه ارسال شده است، از طریق اینترنتی بوده، افزود: افراد همچنان می‌توانند در میدان آزادی تا ساعت ۱۱ شب مدارک خود را برای درخواست صدور گذرنامه و یا تمدید آن به همکاران ما ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در یکی دو روز گذشته یک مشکل سیستمی برای پلیس ایجاد شد و به همین دلیل هم تأخیری در صدور گذرنامه‌ها رخ داد، گفت: تمامی افرادی که تا سه روز گذشته درخواست گذرنامه داده‌اند نهایتاً تا دو الی سه روز آینده گذرنامه‌هایشان به دستشان می‌رسد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خاطرنشان کرد: ما برآورد کرده‌ایم که حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد از افرادی که باید گذرنامه‌هایشان تمدید می‌شد تا به امروز به پلیس مراجعه کرده و در روزهای آتی شاهد کاهش درخواست‌ها هستیم

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha