۰ نفر

سارق متجاوز در دزفول اعدام شد

۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 728167
سارق متجاوز در دزفول اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: سارق متجاوزی که حین سرقت از یکی از منازل دزفول مرتکب زنای به عنف شده بود پس از تایید حکم قضایی به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی آماده روز چهارشنبه با تشریح این پرونده گفت: فردی مرداد سال ۱۳۹۸ با ورود به منزل یکی از شهروندان به قصد سرقت، مرتکب زنای به عنف شده بود که شناسایی و دستگیری این متجاوز به عنف به صورت اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دادگاه کیفری یک استان خوزستان با توجه به شناسایی متهم توسط شاکی، اقرارهای صریح متهم در دادگاه و همچنین سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده، اتهامات وی را محرز شناخت.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: این سارق متجاوز علاوه بر تحمل ۲ سال حبس به دلیل شروع به سرقت و در خصوص اتهام دیگر وی، به اعدام به شیوه متعارف محکوم شد.

آماده گفت: دادگستری خوزستان با حضور مدیران انقلابی و قاضیان شجاع و ولایتمدار به شهروندان این استان اطمینان خاطر می‌دهد که با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در برابر همه کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را سلب نمایند، با قاطعیت تمام ایستادگی و احکام الهی را اجرا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha