۰ نفر

فاصله زیاد نظام بانکی در تعاملات با رقبای خارجی

۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۰
کد خبر: 140715
فاصله زیاد نظام بانکی در تعاملات با رقبای خارجی

صبح امروز تعدادی از معاونین و مدیران ارشد موسسه اعتباری کوثر در کنفرانس بانکی نهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه شرکت کردند .

به گزار اقتصاد آنلاین، بخش بانکی این همایش با موضوع گسترش ارتباطات بین‌المللی و با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای گسترش تعاملات و ارتباطات بعدی سیستم بانکی کشور با نظام بانکی و مالی جهانی با حضور جمعی از صاحب‌نظران بانکی داخلی و خارجی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ؛ جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در حاشیه برگزاری این کنفرانس گفت : نظام بانکی کشور برای تعامل با بانک های خارجی باید زمینه تحقق استانداردهای کمیته های بال ۲و ۳را فراهم کند.
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد : به دلیل عدم هم ترازی، بانکهای ایرانی هنوز نتوانسته اند به نقطه بهینه تعاملات با رقبای خارجی خود نزدیک شوند.
وی افزود : با وجود تصویب برنامه جامع اقدام مشترک برای لغو تحریم ها علیه ایران در شورای امنیت و سازمان ملل همچنان نوعی نگرانی در همکاری بانک های کشور وجود دارد .
قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد : افزایش ارتباطات با بانک های خارجی تاثیر مستقیم در رضایتمندی بیشتر مشتریان و کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات خواهد داشت .
وی در پایان تصریح کرد: ارتقا جایگاه کوثر و مطرح شدن به عنوان یک نهاد پولی و مالی موفق در نظام بانکی نیازمند انتخاب راه درست و تلاش جهادی در رسیدن به جایگاه برتر است.