۰ نفر

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن

زمین‌های جدید برای ساخت مسکن ‌ملی تامین شد

۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
کد خبر: 452250
زمین‌های جدید برای ساخت مسکن ‌ملی تامین شد

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در ارتباط با وضعیت تعیین زمین 100 هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون زمین لازم برای ساخت این واحدهای مسکونی تامین شده و در اختیار نهادهای سازنده قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، ضمن اشاره به در دستور کار قرار گرفتن 400 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن، گفت: از مجموع 400 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن، 200 هزار واحد در شهرهای جدید ساخته می‌شود که ساخت این واحدها مطابق برنامه ارائه شده از سوی متولیان این حوزه در دستور کار قرار دارد. همچنین 100 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در بافت فرسوده احداث خواهد شد.

در این زمینه بخوانید

تاثیر طرح اقدام ملی مسکن در افزایش تورم

اعلام نتایج نهایی ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی

معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح 100 هزار واحد باقی مانده از 400 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: باقی مانده واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث می‌شود که عمده عملیات ساخت این واحدها با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌پذیرد.

وی در توضیح نقش سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی مسکن، افزود: سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه دارد زمین لازم به منظور احداث 100 هزار واحد مسکونی مذکور را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهد. در همین راستا، تاکنون زمین لازم برای ساخت 100هزار واحد مسکونی تامین شده و در اختیار نهادهای سازنده قرار گرفته است.

*واگذاری زمین در راستای رفع دغدغه رئیس جمهور در دستور کار است

نبیان در ارتباط با خبر رئیس جمهور مبنی بر واگذاری 250هزار هکتار زمین به وزارت راه و شهرسازی به منظور ساخت مسکن گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در راستای تعهدات قانونی خود نسبت به رفع دغدغه رئیس جمهور به منظور حل مشکل مسکن اقدام خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان ضمن اشاره به عزم جدی دولت به منظور سامان بازار مسکن گفت: همه دستگاه‌های متولی در حوزه مسکن تلاش می‌کنند در چارچوب قانون به رفع دغدغه مسکن مردم بپردازند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.