۰ نفر

تور کیش و مشهد ارزان در سفرمارکت

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبر: 680067
تور کیش و مشهد ارزان در سفرمارکت

حدس می‌زنید پر رفت‌وآمدترین مقاصد گردشگری ایران کدام شهرها باشند؟ درست است؛

جزیره کیش در آب‌های نیلگون و زیبای خلیج فارس و مشهد، پایتخت مذهبی ایران، از جمله شهرهایی هستند که در طی سال میلیون‌ها گردشگر را با وجود ظرفیت‌هایی که دارند به سمت خود جذب می‌کنند. اگر شما مایل به سفر به این دو شهر هستید، تور کیش و مشهد ارزان سفر مارکت را نباید از دست دهید.

تور کیش سفرمارکت

کیش، مروارید درخشان خلیج فارس ایران، سال‌ها است که گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا در خود جای داده است. امکاناتی که کیش به عنوان یک قطب گردشگری دارد، در چنان سطح بالایی قرار دارد که همواره جزو اولین انتخاب‌های افراد در تعطیلات‌هایشان باشد. میزان بالای فروش بلیط هواپیما کیش و پروازهایی که به سمت این جزیره روان می‌شوند، گواه این مطلب است. تور کیش  در تعطیلات نوروز و تابستان، در صدر فروش تورهای داخلی است. در همین راستا، تور کیش نیز طرفداران بسیاری دارد. سفرمارکت به عنوان بهترین مرجع برای مقایسه قیمت بلیط هواپیما و قیمت تورهای مختلف، شرایطی فراهم کرده است تا سفری ارزان با تور به کیش داشته باشید. تور کیش سفرمارکت، با هزینه‌ای پایین و اقامتی در یکی از هتل‌های کیفیت بالا و جذاب جزیره، یک سفر خاطره انگیز برای شما خواهد ساخت. اینکه یک آژانس گردشگری زحمت تهیه بلیط و رزرو هتل را برای شما برعهده بگیرید، بسیار راحت‌تر و ارزان‌تر از سفر شما به صورت تنها خواهد بود.

هتل های کیش

  • هتل میراژ

هتل میراژ از جمله زیباترین هتل های کیش است. این هتل از ۱۷۷ اتاق مجهز که تعدادی از آن‌ها به صورت ویلایی در محوطه هتل قرار دارد و تعداد دیگری از اتاق‌ها و سوییت های جونیور و همچنین سوییت های vip در ساختمان اصلی هتل قرار دارد تشکیل می‌شود. این هتل تمام امکانات رفاهی که یک مهمان مدنظر دارد را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

  • هتل اسپادانا

این هتل زیبا دارای ۱۵ ویلای مجزا است که آمادگی پذیرایی از ۴۵ مسافر را دارند. هتل اسپادانا تا اسکله تفریحی تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری کیش، می‌توانید از ترانسفر گردشگری هتل بهره مند شوید.

  • هتل گراند

هتل سه ستاره گراند کیش در بلوار موج و دریا قرار دارد. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۲ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. موقعیت مکانی مناسب مجموعه باعث شده تا دسترسی به دریا و مراکز خرید جزیره از جمله ونوس و مریم آسان باشد. این هتل از امکاناتی چون کافیشاپ و چایخانه، سالن بیلیارد و وای فاری و غیره بهره می‌برد.

تور کیش و مشهد ارزان در سفرمارکت

بهترین زمان سفر به کیش

سفر به کیش در هر فصل از سال جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. در شش ماهه اول سال، به دلیل وجود خلیج و هوای آفتابی، تفریحات آبی متنوع و بسیاری در جزیره وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر مردم به کیش محسوب می‌شود. برخی از این امکانات تنها در کیش وجود دارند و گردشگران مایل هستند تا آن را از دست ندهند؛ اما گرمای بیش از اندازه جزیره در تابستان و رطوبت بالایی که از دریا برمی‌خیزد و همچنین تعداد زیاد گردشگران که موجب شلوغی می‌شوند، مانعی است برای اینکه افراد سفر خود را به نیمه دوم سال موکول کنند.

از منظر آب‌وهوایی، بهترین زمان سفر به کیش در آذر و دی‌ماه است. هوا خنکی مطبوعی دارد و از طرفی شاهد بارش باران در جزیره هستیم. دمای هوا گاهی به ۳ درجه نیز می‌رسد و با این وجو آب خلیج فارس همچنان گرم است و می‌توان برخی از تفریحات آبی را انجام داد. قیمت بلیط هواپیما تهران کیش و تورهای مسافرتی کیش نیز در این روزها بسیار کمتر از نیمه اول سال است. درنتیجه اگر محصل نیستید و امکان سفر را دارید، پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به کیش هستند.

تور مشهد سفرمارکت

مشهد از جمله کلا‌ن‌شهرهای ایران و مهم‌ترین شهر مذهبی کشور است. با توجه به وجود بارگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) در این شهر، شیعیان از ایران و سایر نقاط جهان برای زیارت حرم ایشان راهی مشهد می‌شوند و از این رو تعداد گردشگرانی که در طی سال وارد این شهر می‌شوند بسیار بالا است. علاوه بر حرم مطهر، مکان های دیدنی مشهد مثل طرقبه، پارک ملت، کوه سنگی، طوس و غیره باعث جذب گردشگر در مقیاسی گسترده می‌شوند.

سفرمارکت این بار نیز به مانند تور کیش، تور مشهد خود را با تخفیفات رویایی و با قیمتی ارزان ارائه می‌کند. در تور مشهد سفرمارکت، شما از هر نقطه کشور می‌توانید عازم مشهد شوید. سفرمارکت با معرفی چندین آژانس مسافرتی که تور مشهد ارائه می‌دهند، امکان مقایسه قیمت و خدمات ارائه شده توسط این آژانس‌ها را فراهم می‌سازد. شما می‌توانید پس از مشخص کردن مبدأیی که در آن ساکن هستید و زمان سفر و بازه قیمت بودجه مدنظرتان، از میان گزینه‌های موجود یک تور مطابق با شرایطتان انتخاب کنید و به راحتی پس از رسیدن به مشهد، در یکی از هتل های مشهد ساکن شوید و از چند روز اقامتتان کمال استفاده را ببرید.

هتل های مشهد

تور کیش و مشهد ارزان در سفرمارکت

  • هتل الماس ۲

هتل االماس مشهد با دو شعبه واقع در خیابان امام رضا مشهد، از بهترین هتل‌های مشهد به شمار می‌آید. هتل ۵ ستاره الماس (۲) مشهد با ظرفیت ۲۱۶ باب به همراه لابی و لابی لانژ، کافی شاپ، رستوران و تالار فیروزه، رستوران و تالار پانوراما در بام هتل و کافه رستوران روف گاردن در فروردین ۱۳۹۶ افتتاح گردید. این هتل تا فرودگاه ۸ کیلومتر فاصله دارد و با پای پیاده می‌توانید پس از ۱۵ دقیقه به حرم برسید.

  • هتل تارا

هتل ۴ ستاره تارا در خیابان شیرازی با فاصله ۶ دقیقه تا حرم مطهر رضوی قرار دارد و با ۱۱۱ باب واحد اقامتی در ۸ طبقه امکانت فوق‌العاده‌ای را در خدمت مسافران بویژه زائران حرم رضوی قرار داده است. در این هتل شما می‌توانید از امکاتی نظیر استخر، وای‌فای، رستوران و کافیشاپ، لمکده سنتی، باشگاه ورزشی، پارکینگ و غیره بهرمند شوید.

  • هتل صدر

اگر به دنبال اقامتی ارزان‌تر در مشهد هستید، هتل صدر مشهد پیشنهاد بسیار خوبی است. این هتل در خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۱۷ و ۱۹ قرار دارد و با داشتن ۱۱ طبقه و ۱۴۷ باب اتاق و سوئیت، نزدیکی به مراکز خرید مشهد و حرم مطهر، یک اقامتگاه عالی برای سفر شما خواهد بود.

بهترین زمان سفر به مشهد

اینکه هدف شما از سفر به مشهد چیست تعیین می‌کند که بهترین زمان سفر به مشهد چه وقتی است. مشهد یک قطب گردشگری مذهبی است. به این معنا که شهر به تناسب رویدادهای مذهبی حال و هوای متفاوتی خواهد داشت. اگر هدف شما از سفر به مشهد زیارت است، بهترین زمان برای سفر به این شهر در زمان ولادت و شهادت ائمه بویژه شخص امام رضا(ع) است. اما اگر علاقه‌ای به این دست رخدادهای مذهبی ندارید و هدفتان تنها سیاحت است،

توجه به مسئله آب و هوا خالی از لطف نیست. مشهد تابستان‌هایی گرم و خشک و زمستان‌هایی سرد و سوزناک دارد که غالبا برفی است. از همین رو، بهترین زمان سفر به مشهد در بهار است که هوا به اعتدال ربیعی می‌رسد و سوز و سرمای زمستان جای خود را به گرمای مطبوعی می‌دهد. البته سفر به مشهد در پاییز نیز زیبا است. هرچند همچنان ممکن است از گزند سوز پاییزی در امان نباشید. برای سفر ارزان به مشهد، بهترین زمان در دوران کاهش سفرها است. در این ایام بلیط هواپیما تهران مشهد قیمت کمتری دارد و اگر در روزهایی تور مشهد را رزرو کنید که گره خورده به هیچ مناسب مذهبی‌ای نباشد، احتمالا با قیمت کمتری به این شهر سفر خواهید کرد.

کلام آخر

تور کیش و مشهد ارزان سفرمارکت فرصت خوبی است تا در پاییز و زمستان امسال از آن بهره ببرید و با سفر به این دو شهر زیبا، خاطرات بسیار دوست‌داشتنی را در ذهنتان ثبت کنید. پس همین امروز دست به کار شوید و با مراجعه به سایت سفرمارکت، تور گردشگری مورد نظرتان را خریداری نمایید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.