۰ نفر

اگر این موارد را رعایت نکنید، بلیط قطارتان لغو می‌شود

۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 341292
اگر این موارد را رعایت نکنید، بلیط قطارتان لغو می‌شود

بسیاری از مسافران، بلیط قطار را برای سفر به شهرهای مختلفی چون مشهد، شیراز و ... از طریق وبسایت‌های معتبر خریداری می‌کنند و به اعتبار این وب‌سایت‌ها سفری خوب و شیرین را تجربه می‌کنند.

اما هنگام رزرو اینترنتی بلیت قطار، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بلیط سفر با موفقیت به نامتان ثبت شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر از آنجا که مسافران هنگام خرید اینترنتی بلیط قطار، باید نسبت به ثبت مشخصات کامل و درست خود اقدام کنند، توصیه می‌شود که هنگام ثبت اطلاعات دقت کنند؛ زیرا ثبت اطلاعات شخصی اشتباه به لغو بلیط منجر می‌شود.

پس قبل از ثبت مشخصات شخصی خود و همراهان خود، اطلاعات شخصی ثبت شده در وبسایت یا اپلیکیشن را بررسی کنید و پس  از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، عملیات پرداخت را انجام دهید.

همچنین در نظر داشته باشید که بلیط‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌ بلیط‌ها، مسافر بدون بلیط تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی علی بابا اعلام کرد در صورتی که مسافران در هر مرحله از خرید بلیط یا سفر با مشکلی مواجه شدند با پشتیبانی علی بابا تماس کنند و اطمینان داشته باشند که تیم پشتیبانی 247 نفری علی بابا در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی آنهاست. علی بابا تجربه شایسته‌ای از سفر برای شما به یادگار می‌گذارد و به همین دلیل است که بیش از 97 درصد از مسافرانی که بلیط سفر خود را از علی بابا خریداری کرده‌اند، علی بابا را به دیگران نیز توصیه می‌کنند.

اگر شما هم قصد سفر راحت با پشتیبانی مطمئن به هر نقطه از ایران را دارید، بلیط سفر خود را از علی بابا خریداری کنید. به عنوان مثال برای سفر به تهران، می‌توانید بلیط قطار مشهد به تهران را با چند کلیک خریداری، هزینه آن را با کارت شتاب پرداخت کنید.