۰ نفر

نوروز و سفر به استانبول و گرجستان

۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۴۰
کد خبر: 329405
نوروز و سفر به استانبول و گرجستان

هر سال و با فرا رسیدن نوروز، رکورد سفرهای ایرانیان به خارج از کشور شکسته می‌شود. دلیل این امر تعطیلات طولانی مدتی‌ست که در آن ایام امکان سفر را برای اکثریت فراهم می‌کند.

ساده‌ترین مسیرها برای مسافران ایرانی در تمام طول سال، کشورهای همسایه‌ی ایران است. در درجه‌ی اول هزینه‌ی سفر به این مقاصد در مقایسه با سایر کشورها به شکل قابل توجهی متفاوت و پایین‌تر است. در درجه‌ی بعد زمان سفر به آن‌ها کوتاه است و برای بسیاری از افراد سفری راحت و کم دردسر شناخته می‌شود. آژانس مقتدر سیر با سابقه ۱۵ ساله خود از مجریان مستقیم تورهای این مسیر شناخته می‌شود که تلاش کرده تا در تمام طول سال بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه کند. اگر به دنبال تور نوروز 98 هستید آژانس مقتدر سیر می‌تواند بهترین مرجع برای شما و خرید از آن باشد.

تور استانبول؛ بازدید از سرزمین عثمانی

تور استانبول محبوب‌ترین تور در میان مسافران ایرانی‌ست. سفر به دل تاریخ در کوچه‌های زیبا و گرم استانبول، امکان بازدید از مکان‌های تاریخی که از دوره‌های مختلف به جا مانده، استراحت در کافه‌های پر جنب و جوش و زیبای این شهر و نهایتاً رفتن به مراکز خریدی که می‌تواند چند روز از زمان را به خود اختصاص دهد. همین عوامل باعث می‌شود تا هر ایرانی، با هر سلیقه‌ای وقتی به این شهر پا می‌گذارد از آن لذت می‌برد. البته فارغ از استانبول سایر مسیرهای تور ترکیه نیز بسیار مورد اقبال ایرانیان است. شاید یکی دیگر از دلایل سفر به این کشور عدم نیاز به ویزا برای این کشور باشد.

در این مسیر پروازهای مختلفی به خدمات‌دهی می‌پردازند. از میان پروازهای ایرانی، ایران ایر، ماهان ایر، معراج، قشم ایر و همچنین پروازهای ترک مانند ترکیش و اطلس جت وجود دارند. آژانس مقتدر سیر به عنوان چارتر کننده ایرلاین معراج در عید نوروز و پیش از آن توان آن را دارد که بهترین خدمات را با کمترین قیمت در اختیار مسافران عزیز به‌خصوص مسافران نوروزی این مسیر قرار دهد، بنابراین اگر قصد سفر به این شهر زیبا را در این زمان دارید همین حالا با آژانس مقتدر سیر تماس گرفته و تور استانبول نوروز 98 را خریداری کنید.

اما اگر فکر می‌کنید سفرهای نوروزی برای شما مناسب نیست، زمستان بهترین زمان برای سفر شماست چرا که تور ارزان استانبول در پائین‌ترین قیمت ممکن سال قرار دارد. در زمستان ۹۷ قیمت‌ها به پایین‌ترین حالت خود رسیده است و تور استانبول لحظه آخری هم به تعداد زیاد یافت می‌شود و این باعث می‌شود تا افراد امکان خرید تور با قیمت مناسب را داشته باشند.

istanbul04

تور گرجستان؛ سفر به سرزمین کلیساها

اگر می‌خواهید نوروز امسال را با هزینه‌ای کم و با آب ‌و هوایی لذت‌بخش طی کنید تور گرجستان نوروز 98 می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نه تنها آب و هوای بهاری شهر تفلیس می‌تواند زیبایی‌های طبیعی این کشور را به شما نشان دهد بلکه جشن‌های بی‌نظیر ویژه‌ی نوروز هم حس شادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کنار مسیر تور تفلیس هر ساله در این فصل تور تفلیس باتومی نیز برگزار می‌شود که شما می‌توانید با خرید این تورها علاوه بر لذت بردن از جاذبه‌های تاریخی شهر تفلیس از سواحل زیبای دریای سیاه نیز بیشترین بهره را ببرید.

سرمای هوا در زمستان اما عاملی‌ست تا میزان استقبال جهانی از شهرهایی نظیر تفلیس کاسته شود. بنابراین قیمت هتل‌های این شهر کاهش محسوسی نسبت به دیگر مواقع سال خواهد داشت در کنار این، کاهش درخواست ها در ایران هم وجود دارد و همین امر باعث کاهش قیمت پروازهای این مقصد می‌شود و مجموعاً قیمت تورها به پایین‌ترین حالت خود در طول سال می‌رسد و شما می‌توانید با خرید تور ارزان گرجستان یک سفر بی‌نظیر با رقمی باور‌نکردنی داشته باشید. تورهای لحظه آخری گرجستان در فصل زمستان بیشتر از دیگر فصل‌ها عرضه می‌شود و همین باعث می‌شود تا مسافران سفری به صرفه‌تر به این مقصد تاریخی و کم نظیر داشته باشند.

آژانس مقتدر سیر در طول سال عرضه کننده مستقیم تورهای تفلیس بوده است. در این زمان نیز کوشیده تا بهترین خدمات و کمترین قیمت را به مسافران خود عرضه کند تا ایشان بتوانند سفر به این کشور را به راحتی برای خود تدارک ببینند و به آن سفر کنند.  تورهای این مسیر در حال حاضر با پرواز قشم ایر در حال برگزاری است ولی در زمان‌های پر مسافرتر سال ایران ایر و زاگرس نیز در این مسیر خدمات‌رسانی خواهند کرد و مسافران می‌توانند با گزینه‌های بیشتری به این مقصد سفر کنند.

tbilisi04

بنابراین اگر قصد دارید که سفری ارزان و کوتاه به کشوری خارجی داشته باشید و چند روزی را فارغ از درگیری‌های روزمره به سفر و لذت بردن از حضور در خارج از این اختصاص دهید بهتر است همین حالا به سایت مقتدر سیر سری بزنید و پس از بررسی گزینه‌های مختلف تور گرجستان مناسب برای خود را انتخاب و رزرو کنید.

 

منبع : ویرلن