۰ نفر

یک‌طرفه شدن محور هراز به سمت بومهن

۳ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۴۵
کد خبر: 260067
یک‌طرفه شدن محور هراز به سمت بومهن

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعاتی پیش از شمال کشور به سمت تهران یکطرفه شده و تردد در این مسیر از رودهن به سمت آمل امکان‌پذیر نیست.

سیاوش محبی امروز در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم اظهار کرد: محور هراز از ساعاتی پیش از شمال کشور به سمت تهران یکطرفه شده و تردد در این مسیر از رودهن به سمت آمل امکان‌پذیر نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، وی بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور هراز پرحجم اما روان در جریان است و وسایل نقلیه به مرور در حال گذر از این محور مواصلاتی مهم کشور هستند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: انسداد محور هراز به سمت شمال کشور حداقل تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت  و بازگشایی این محور منوط به اطلاع پلیس راهور است.

وی ادامه داد: از مسافران و هموطنانی که قصد ورود به این محور را دارند تقاضا داریم به هیچ عنوان به رودی این محور در شهر رودهن وارد نشوند، زیرا از ورودشان جلوگیری به عمل می آید و به هیچ عنوان در این جاده نمی‌توانند به سوی شهر شمالی حرکت کنند.

محبی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه نیمه سنگین و تردد از شمال به جنوب و جنوب به شمال این محور پرحجم در جریان است.

وی تصریح کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز نیمه‌سنگین اما روان است و خوشبختانه  حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان تهران رخ نداده است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان اظهار کرد: به مردم توصیه می‌کنیم در هنگام مسافرت هر دو ساعت یک بار 15 دقیقه را به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر بدهند زیرا بیشترین آمار تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی رخ میدهد.

وی گفت: رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

محبی در پایان متذکر شد: هموطنان باید توجه داشته باشند در مواقعی که محوری توسط پلیس یک طرفه اعلام می شود نباید به آن وارد شوند اما‌متاسفانه برخی اصرار دارند که از این محور تردد کنند که باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان پلیس اجازه تردد آنها در مسیرهای مسدود و یک‌طرفه شده را نخواهد داد.