۰ نفر

افزایش ۳برابری گردشگران در پل معلق مشگین شهر

۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
کد خبر: 184432
افزایش ۳برابری گردشگران در پل معلق مشگین شهر

مدیر عامل پل معلق مشگین شهر با اشاره به افزایش سه برابری حضور گردشگران داخلی وخارجی بر روی پل معلق گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش در حضور گردشگران شاهد بوده ایم.

حسین عباسی نیا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: حضور گردشگران داخلی وخارجی در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است بطوریکه  روزانه بیش از 3000 گردشگر داخلی و خارجی از پل معلق مشگین شهر بازدید کرده است.

به گزازش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد حضور گردشگرانی از تمام استان‌های کشور بر روی پل معلق مشگین شهر هستیم، گفت: گردشگران از کشور فرانسه، ترکیه، آذربایجان، عراق و افغانستان و چند کشور اروپایی نیز از طولانی ترین پل معلق خاورمیانه بازدید کردند.

 مدیرعامل پل معلق مشگین شهر بیان کرد: پل معلق مشگین شهر متناسب با استاندارهای نوین  راه اندازی شده است و نکاتی ایمنی در این مجموعه گردشگری به شکل استاندارد طراحی شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 عباسی نیا با بیان اینکه زیر ساخت‌های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در پل معلق  مشگین شهر فراهم شده است، یادآور شد: همزمان باتعطیلات نوروزی جشنواره‌های شاد اجتماعی در کنار پل معلق برگزار می‌شود که با استقبال باشکوه گردشگران روبه رو شده است و این جشنواره‌ها تداوم می یابد.

 وی تصریح کرد هم اکنون  برنامه‌های فرهنگی نیز به طور متداوم در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر در حال برگزاری است و مهمترین اهداف ما جلب رضایت گردشگران است که براساس نظرسنجی‌های انجام شده گردشگران رضایت خوبی از مجموعه گردشگری پل معلق داشته‌اند.

 مدیر عامل پل معلق مشگین شهر از برنامه ریزی برای راه اندازی فازهای بعدی پروژ پل معلق خبر داد و افزود: باراه اندازی پل معلق تحول عظیمی در بخش گردشگری استان اردبیل و مشگین شهر به وجود آمده است.