۰ نفر

لحظه شلیک پلیس به سارق حرفه ای خودرو اطراف دریاچه چیتگر تهران + فیلم

۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 717834
لحظه شلیک پلیس به سارق حرفه ای خودرو اطراف دریاچه چیتگر تهران + فیلم

حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در محدوده محله و خیابان چیتگر در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو پارس با ۲ سرنشین که پلاک آن به طرز ماهرانه ای مخدوش شده بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: در همین حین متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف و یکی از متهمان از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن درب خودروی پارک شده میکند که ماموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل میشوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پژو پارس مسروقه پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی در خلاف جهت اتوبان متواری شده و به هشدارهای  ماموران بی‌توجهی میکند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان تیراندازی کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری ۱ مرد میانسال شدند.

سرهنگ محمد گودرزی با بیان اینکه از خودروی پراید آلات و ادوات سرقت و سه عدد کامپیوتر خودرو کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم ۵۳ ساله پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پژو پارس و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.