۰ نفر

بازار آزادی اصفهان آتش گرفت + فیلم

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۹
کد خبر: 702349
بازار آزادی اصفهان آتش گرفت + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده در بازار آزادی اصفهان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، فرهاد کاوه آهنگران در خصوص حریق گسترده در بازار آزادی اصفهان، اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه امروز یکم اسفندماه سال ۱۴۰۱ توسط تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان حریق پاساژ آزادی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۸ ایستگاه و در ادامه ۱۰ ایستگاه در موقعیت حاضر شدند و از گسترش حریق جلوگیری کردند و هم اکنون در حال تخلیه دود و اطفا حریق هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، گفت: امیدوارم که خسارت مالی زیادی وارد نشده باشد و خوشبختانه خسارت جانی تا این لحظه گزارش نشده و به غیر از چند مورد دودگرفتکی که برای آتش‌نشانان و مردم اتفاق افتاده است.

در حال ایمن‌سازی محل هستیم

منصور شیشه فروش اظهار داشت: بعد از ظهر امروز پس از حادثه آتش‌سوزی بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی به محل اعزام شدند و حلقه ترافیکی ایجاد شد، البته ازدحام جمعیت وجود داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد:  طبقه زیرزمین این پاساژ دچار حریق شده است. در حال حاضر حریق کنترل شده و ایستگاه‌های آتش‌نشانی از ایستگاه‌های مختلف اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۱۱ مصدوم داشت که دودزده شدند که ۲ نفر از آنها به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) منتقل و بقیه سرپایی مداوا شدند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در حال حاضر ایمن‌سازی محل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: دود شدید در محل وجود دارد و قرار است تیم تخصصی از آتش‌نشانی و حوزه ایمنی علت را بررسی و علت‌یابی کنند.