۰ نفر

تلویزیون اقتصادآنلاین؛

سه سناریو پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد

۱۴ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۱۵
کد خبر: 693142
سه سناریو پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بالاترین مقام سیاسی در دولت سیزدهم نیز رویکردش امنیتی-قضایی است، نه سیاسی. او هم ادبیاتی جز امنیتی- انتظامی بلد نیست، در حالی که ما امروز به سیاستمدار نیاز داریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: از انتخابات ۹۸ عملاً فعالیت سیاست درون سیستمی بلاموضوع بود؛ به همین دلیل به آقای روحانی گفتم بهترین وقت است که استعفا بدهد.

عبدی افزود: قطع ارتباط با جمهوریت و هدف گذاری برای هدایت مردم اشتباهاتی است که مردم در این مملکت با آن مواجهه هستند. اشکالات سیاست خارجی و اقتصاد از همین نقطه است.

وی ادامه داد: الان در سیستم دو گرایش کاملاً روشن وجود دارد. گرایشی که طرفدار اصلاحات است، بسیار قوی‌تر از گرایش تندرو است، ولی سیستم هنوز به یک نتیجه قطعی نرسیده است که چه باید بکند.

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: ماجرای ۳ ماه گذشته به سیستم نشان داده که مسئله اصلاً مثل دفعات قبل نیست و امکان ندارد با شیوه‌های بگیر و ببند مشکل حل شود.

عباس عبدی تصریح کرد: بالاترین مقام سیاسی در دولت سیزدهم نیز رویکردش امنیتی-قضایی است، نه سیاسی. او هم ادبیاتی جز امنیتی- انتظامی بلد نیست، در حالی که ما امروز به سیاستمدار نیاز داریم.