۰ نفر

فیلم وحید خزایی در آتش سوزی اوین / سروکله شاخ مجازی پس از ۳ سال پیدا شد!

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 675021
فیلم وحید خزایی در آتش سوزی اوین / سروکله شاخ مجازی پس از ۳ سال پیدا شد!

ویدیویی از ماجرای حضور وحید خزایی در آتش سوزی اوین را می بینید.

به گزارش اقتصادآنلاین،  مستند آتش سارقان که روایتی از تلاش زندانیان بند سرقت برای فرار از زندان اوین که منجر به آتش سوزی شده است توسط قوه قضاییه منتشر شد که بخشی از آن مربوط به فیلم وحید خزایی در آتش سوزی اوین و روایت اتفاقات شامگاه 23 مهرماه در این زندان است.

گفتنی است وحید خزایی ۴ تیر ۱۳۹۹ در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)  دستگیر شد و پس از آن تاریخ، برای اولین بار است که از او مصاحبه ای پخش شده است.

وحید خزایی چگونه معروف شد؟

سال 94 عکس هایی از  وحید خزایی با دخترهای مختلف با پوشش خارج از عرف منتشر شد و حسابی سروصدا کرد. وحید خزایی که تا قبل از آن  فردی ناشناخته بود مدعی شد که دختران حاضر در تصاویر خواهر و زن داداش و دختر خاله هایش هستند و از چگونگی انتشار عکس ها خبری ندارد. او با این جمله که پلیس فتا حواسش به همه چیز است معروف شد.

طولی نکشید که خبر دستگیری او منتشر شد و وحید خزایی اعلام کرد که یک کارگر ساده املاک است و کلید منازل را برداشته و با دختران قرار ملاقات می‌گذاشت! او  رضایت  بسیاری شاکیان را جلب کرد اما گفته شد که سه دختر رضایت ندادند. بالاخره او توانست با  گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شود. 

حدود 9 ماه بعد سروکله اش در ترکیه پیدا شد. گویا او بعد از گذاشتن وثیقه نتوانست رضایت یکی از شاکیان خود را جلب کند و در نهایت فرار رو به قرار ترجیح داد.

حضور وحید خزایی در ترکیه نیز بدون حاشیه نبود او مدتی به علت توهین به آتاتورک (بنیان‌گذار جمهوری ترکیه) در ویدیوهایش  یک ماهی را در زندان سپری کرد و همچنین با شاخ های مجازی همچون داوود هزینه ماجرای های داغ و ساختگی در فضای مجازی به راه انداخت.

او برای مدتی سایت شرط بندی را تبلیغ می کرد، سپس یک بار تاسیس کرد. همچنین زمزمه هایی از فعالیت او در قاچاق دختران به گوش می خورد. سال ۹۹ اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد و در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)  دستگیر شد. پس از این اتفاقات برای اولین بار فیلم وحید خزایی در آتش سوزی اوین منتشر شده است که مربوط به روایت او از این حادثه است.