۰ نفر

نوشیدن آب رودخانه، کار دست آقای وزیر داد + فیلم

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبر: 655515
نوشیدن آب رودخانه، کار دست آقای وزیر داد + فیلم

وزیر ارشد محلی در هند که در مراسم تمیزکردن آب رودخانه اقدام به نوشیدن آب آن کرده بود روانه بیمارستان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ دو روز پس از آنکه یک وزیر ارشد در هند در مقابل تعدادی از مقامات محلی اقدام به نوشیدن آب رودخانه کرد به علت عفونت معده در بیمارستان بستری شد. به گزارش Indian Express، " باگوانت مان " اواخر روز سه شنبه در بیمارستان ایدراپراستا آپولو دهلی بستری شد. منابع محلی اعلام کردند که این وزیر عالی رتبه تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته و هنوز در بیمارستان بستری است. بنا به این گزارش این منابع، " مان " در اقامتگاه خود در چاندیگرا دچار درد شدید معده شد. وی سپس با هواپیما به بیمارستانی در دهلی منتقل و بستری شد.

در ویدئویی که توسط حزب Aam Aadmi (AAP) پنجاب در توئیتر منتشر شده بود، "مان " را در حال برداشتن یک لیوان آب از داخل رودخانه " کالی بین " و نوشیدن آن نشان می‌داد. در این ویدئو او پس از نوشیدن آب مورد تشویق حضار قرار گرفته بود.

این وزیر ارشد محلی در پنجاب به دعوت یکی از کارشناسان معروف محیط زیست محلی و چند مقام دیگر روز یکشنبه از منطقه" سلطانپور لودهی " بازدید و در مراسم بیست و دومین سالگرد تمیزکردن رودخانه " کالی بین " حضور یافته بود. در این مراسم آن‌ها از " مان " خواسته بودند تا یک لیوان آب از رودخانه که مدعی تمیز بودن آب آن بودند بنوشد. وزیر ارشد محلی در حالی از این رودخانه آب نوشید که معمولا آب این رودخانه با زباله‌های فاضلاب از شهر‌های همسایه و روستا‌ها آلوده می‌شود.

گفتنی است؛ خبر بستری شدن این مقام محلی هند در بیمارستان در حالی منتشر می‌شود که رهبران حزب AAP هرگونه ابتلاء " مان " به عفونت معده را تکذیب کردند. بنا به ادعای آنها، " مان " برای چک آپ روتین پزشکی روز سه شنبه به بیمارستان مراجعه و بعدازظهر همان روز ترخیص شد.