۰ نفر

ابراز آمادگی چند کشور برای حضور در ایران؛

کاپ جام جهانی به کیش آورده می شود

۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹
کد خبر: 644086
کاپ جام جهانی به کیش آورده می شود

چندماه تا جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر باقی مانده و همانطور که مسئولان پیش تر گفته بودند، گویا قرار است اتفاقات مهمی در جزیره کیش رخ دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ حدود پنج ماه دیگر انتظارها پایان خواهد یافت و جذاب ترین و مهم ترین تورنمنت فوتبال دنیا در قطر برگزار می شد. در حالت عادی اکنون باید مسابقات آغاز شده بود اما به دلیل گرمای هوا و‌ شرایط خاص قطر، رقابت ها در فصل پاییز برگزار می شود. به دلیل نزدیکی کشور قطر به ایران و‌ البته جزیره زیبای کیش، وعده هایی داده شده تا کشور ما نیز تا جای امکان به برگزاری مسابقات کمک کند. حتی به نظر می رسد که مذاکراتی هم در این زمینه صورت گرفته و قرار است جزیره کیش پذیرای بخشی از علاقه‌مندان به حضور در جام‌جهانی باشد.

در همین راستا اکنون یک وعده جذاب از سوی مسئولان کیش داده شده است. بر این اساس قرار است جام مسابقات جام جهانی قطر پیش از شروع مسابقات به ایران و جزیره کیش بیاید و برای علاقه مندان نمایش داده شود. با اعلام مسئولان کیش توافق در این زمینه صورت گرفته و جام زیبای جام جهانی برای اولین بار به ایران می آید.

البته این تنها برنامه‌ای‌‌ نیست که در جوار میزبان جام‌جهانی برگزار می‌شود. در پروژه‌ای که نام «فوتبال جزیره» نام گرفته، محسن قریب دبیر انجمن سرمایه گذاران کیش در این باره با اعلام پروژه‌های بزرگی که در دست احداث است و استارت آنهم از نیمه تیرماه خواهد خورد، از قصد بزرگ این جزیره برای حضور در میزبانی جام جهانی با تکمیل پروژه های ورزشی و‌ تفریحی نظیر ۳ کمپ مجهز تمرینی که یکی‌ از آنها اواین چمن هیبریدی زیر کشت ایران است، سخن گفت. بنا به گفته قریب،  جایی که کشورهایی مانند سنگال و غنا برای برگزاری اردو در جزیره کیش خبر دادند و ضمن اینکه هواداران چند تیم ملی از جمله مکزیک هم قصد سفر و اقامت در ایران را دارند. حال باید دید این برنامه‌ها که بسیار جذاب به نظر می‌رسد و به زودی کنداکتور آنهم در اختیار رسانه‌های قرار خواهد گرفت، چگونه پیش خواهد رفت.