۰ نفر

آخرین گمانه زنی درباره نیمکت قهرمان؛

شرط عجیب نکونام برای مربیگری استقلال چیست؟

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 642246
شرط عجیب نکونام برای مربیگری استقلال چیست؟

درشرایطی که جواد نکونام نزدیک‌ترین فرد به هدایت استقلال قلمداد می‌شود، گویا وی یک شرط عجیب برای امضای قرارداد گذاشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ استقلالی‌ها در سکوت خبری به دنبال انتخاب جانشین فرهاد مجیدی هستند اما هنوز مرد نخست نیمکت این تیم انتخاب نشده است. البته که توافقات اولیه بین جواد نکونام و باشگاه استقلال حاصل شده اما شنیده می‌شود این مربی برای امضای قرارداد یک شرط بسیار مهم دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، نکونام در مذاکراتی که در دبی با کارگزار استقلال که یکی از نزدیکان مصطفی آجرلو است داشته است مدعی شده مربیگری در استقلال در مقطع فعلی برای او ریسک بزرگی است و با توجه به قهرمانی و رکوردهای که فرهاد از خود به جا گذاشته هر عملکرد او تحت تاثیر قرار می کرد و حتی جایگاهش بسیار متزلزل است.

از این رو نکونام طی توافقی کتبی در قراردادش سه ساله با استقلال می‌بندد با این شرط که در سال اول با هر نتیجه ای قضاوت نشده و کاری به کارش نداشته باشند و برکنارش نکنند. در عوض در سال دوم  تیم را با حمایت مدیرعامل و بودجه کافی قهرمان کند و در سال سوم در آسیا برای کسب مقام بجنگند.

نکونام تنها در صورتی حاضر به عقد قرارداد است که استقلالی ها در سال اول تحت هر شرایطی او را برکنار نکنند. جرا که معتقد است کار برایش سخت است و در سال اول عملکردش با مجیدی مقایسه می‌شود. باید دید آجرلو و اعضای هیات مدیره این شرط را می‌پذیرند یا مفاد دیگری به قرارداد اضافه خواهد شد.