۰ نفر

لالیگا منتظر حضور دوباره رونالدو + عکس

۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 641506
لالیگا منتظر حضور دوباره رونالدو + عکس

باشگاه وایادولید که اخیرا به لالیگا صعود کرده با انتشار عکسی از مدیر و مالکش رونالدو نازاریو این صعود را به او تقدیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، با گذشت سه روز از صعود باشگاه اسپانیایی وایادولید به لالیگا جشن و شادی این باشگاه و هوادارانش همچنان ادامه دارد. اکانت توییتر وایادولید دیروز با انتشار تصویری که رونالدو نازاریو مدیر و مالک مشهور باشگاه را در حال سلفی گرفتن با صدها نفر از هواداران این تیم نشان می‌دهد به این اسطوره برزیلی ادای دین کرد.

رونالدوی برزیلی در سال 2018 پنجاه و یک درصد از سهام باشگاه وایادولید را خریداری کرد، او در این مدت با استفاده از کاریزما و شهرت خود تغییرات گسترده‌ای در وایادولید ایجاد کرده است. تغییراتی که سرانجام با بازگشت این تیم به لالیگا به نقطه اوج خود رسید.

وایادولید روز 2 ژوئن امسال موفق شد با پیروزی 3-0 مقابل اوئسکا جواز صعود به لالیگا را بدست بیاورد.

رونالدو در سال 2018 و زمانی که وایادولید هنوز در لالیگا حضور داشت 51درصد از سهام این باشگاه را خریداری کرد بعد از صعود باشگاهش به لالیگا گفت:" فصل پیچیده‌ای بود که کرونا دشوارترش کرد. این صعود فوق‌العاده شیرین است. ما سخت تلاش کردیم و جنگیدیم و در آخرین لحظه جواز صعود به لالیگا را بدست آوردیم".

رونالدو در روز پیروزی مقابل اوئسکا و صعود به لالیگا وارد زمین شد و این صعود را روی زمین چمن و به همراه بازیکنانش جشن گرفت.

در این چند روز جشن و پایکوبی در وایادولید ادامه دارد و شادی همچنان در این شهر موج می‌زند. اکانت توییتری باشگاه وایادولید دیروز بعد از ظهر تصویری از رونالدو را در اجتماع پرشور هواداران وایادولید منتشر کرد و با عنوان "همه منتظر این تصویر بودیم" به مدیر و مالک باشگاه ادای احترام کرد.

در این تصویر رونالدو نازاریو در حالی دیده می‌شود که در مقابل جمعیت هزاران نفره هواداران شاد وایادولید روی سکو رفته و با استفاده از گوشی موبایلش از خودش در پس‌زمینه هواداران وایادولید سلفی می‌گیرد.

شهرت و کاریزمای رونالدو به عنوان یکی از اسطوره‌های بزرگ و دوست‌داشتنی فوتبال باعث می‌شود حضور وایادولید به عنوان تیم رونالدو در لالیگا، فصل آینده جذابیت بیشتری برای لالیگا به همراه داشته باشد.

رونالدو نازاریو