۰ نفر

بازگشت زیبای چلسی نیمه تمام ماند + فیلم

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۳۱
کد خبر: 627568
بازگشت زیبای چلسی نیمه تمام ماند + فیلم

در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در یک بازی زیبا ، دیدنی و فراموش نشدنی چلسی را شکست داد تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، رئال مادرید به مصاف چلسی رفت و در یک بازی دیدنی، هیجانی و پر از اتفاقات بزرگ با شکست ۳ بر ۲ مواجه شد ولی با توجه به پیروزی ۳ بر یک در بازی رفت و با نتیجه مجموع ۵ بر ۴ توانست نماینده انگلیس را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

این بازی با نمایش شگفت انگیز بازیکنان چلسی آغاز شد و قهرمان سابق اروپا توانست عملکردی فوق العاده و تحسین برانگیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از خود به ثبت رسانند. 

1

چلسی با میسون مونت در دقیقه 15 به گل اول رسید و در ادامه با ضربه سر آنتونی رودیگر در دقیقه 51 گل دوم را به ثمر رساند تا نتیجه به تساوی کشیده شود. 

در دقیقه 64 ، مارکوس آلونسو گل سوم چلسی را به ثمر رساند ولی داور به کمک ویدیوچک در یک صحنه جنجالی ، گل را مردود اعلام کرد و خطای هند بازیکن اسپانیایی چلسی را گرفت.

2

در ادامه شاگردان آنچلوتی به خودشان آمدند و چند موقعیت ایجاد کردند ولی با این حال، چلسی توانست در دقیقه 75 شگفتی بزرگ را رقم زند و توسط «تیمو ورنر» به گل سوم دست یابد.

پس از گل سوم و نزدیک شدن رئال به باخت، آنچلوتی 2 تعویض انجام داد و رودریگو وارد بازی شد تا به تعویض طلایی کارلتو لقب گیرد. این بازیکن 2 دقیقه پس از وارد شدن به بازی روی پاس دیدنی و شاهکار مودریچ دروازه مندی را باز کرد تا حساب کار 3 بر یک و بازی به وقت های اضافی کشیده شود. 

3

در وقت های اضافی ، رئال مادرید تیم بهتری بود و توانست روی درخشش «کریم بنزما» باز هم گلزنی کند و گل دوم را به ثمر رساند تا به پیروز این مسابقه جذاب و فراموش نشدنی نام گیرد. 

رئال مادرید با نتیجه مجموع 5 بر4 و با درخشش بنزما در 2 بازی رفت و برگشت توانست قهرمان سابق اروپا را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

14010124000035_Test_NewPhotoFree

رئال در مرحله بعدی باید با برنده منچسترسیتی و اتلتیکومادرید که امشب (چهارشنبه) برگزار می شود، دیدار کند.

دیدار رفت منچسترسیتی و اتلتیکومادرید با پیروزی یک بر صفر شاگردان گواردیولا در انگلیس به پایان رسید.