۰ نفر

اوا نیلسون: به زبان اشاره با طارمی صحبت می کنم

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبر: 624954
اوا نیلسون: به زبان اشاره با طارمی صحبت می کنم

مهاجم برزیلی پورتو می گوید که او و مهدی طارمی به دلیل مشکلات زبان، با زبان اشاره در ارتباط هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، اوا نیلسون مهاجم 22 ساله و برزیلی پورتو که فصل درخشانی را در این تیم پشت سر گذاشته، یکی از ارکان موفقیت تیم سرجیو کونسیسائو در فصل جاری بوده است. بازیکنی که طی 23 بازی در لیگ برتر، 11 بار موفق به گلزنی شده است.

این بازیکن با مجله Betanomag گفتگویی داشته و در بخشی از آن، به روابط خوب و همکاری اش با مهدی طارمی اشاره کرده است. او گفت: همه ما برای یک هدف می جنگیم که قهرمان شدن است. رویای بازی در یک باشگاه بزرگ در اروپا را داشتم و اکنون بزرگترین آرزوی من کسب چندین عنوان و قهرمانی در پورتو است.

این بازیکن از تأثیر سرجیو کونسیسائو در مسیر پیشرفت او در پورتو تمجید کرد و گفت: او مربی ای است که در تاکتیک ها و پویایی فوتبال اروپا به من کمک زیادی کرده است. من از همکاری با او بسیار خوشحالم. من از این تکاملی که با کمک کادر فنی به دست آوردم سپاسگزارم.

نکته جالب درباره اوانیلسون این است که پاس 6 مورد از 11 گل او در این فصل، توسط مهدی طارمی داده شده است. مسئله ای که حتی در فوتبال اروپا نیز یک رکورد منحصربفرد به حساب می آید و یکی از سوالات مجله Betanomag در گفتگو با این بازیکن برزیلی بوده است.

او در بخشی از این گفتگو به رابطه خوبش با طارمی اشاره کرده و می گوید:  او به من پاس گل های زیادی داد. همه این پاس گل ها در شرایط بدون دروازه بان و یا در موقعیت تک به تک با دروازه بود و از او خیلی ممنون هستم، طارمی کیفیت خیلی بالایی دارد.

اوانیلسون درباره اینکه چگونه با طارمی در درون زمین هماهنگی دارد، ادامه داد: با زبان اشاره! او پرتغالی را خوب صحبت نمی کند و من انگلیسی را خوب صحبت نمی کنم، بنابراین ما به اشاره کردن ادامه می دهیم.