۰ نفر

صدای مادر سرمربی ایتالیا هم در آمد!

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 623311
صدای مادر سرمربی ایتالیا هم در آمد!

ماریانا پوئولو، مادر روبرتو مانچینی معتقد است بهتر بود ماریو بالوتلی در مقابل مقدونیه شمالی در ترکیب قرار می گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم ملی ایتالیا در دیدار پلی آف جام جهانی در ورزشگاه خانگی خود باربرا در پالرمو با نتیجه ۱-۰ مغلوب مقدونیه شمالی شد و گل لحظات پایانی الکساندر ترایکوفسکی به منزله غیبت دوباره آتزوری در این دوره جام جهانی بود. حالا ماریانا پوئولو، مادر روبرتو مانچینی نیز به انتقاد از تصمیمات فرزند خود پرداخته و در مورد دلایل عدم راهیابی ایتالیا به قطر ۲۰۲۲ صحبت کرده است.

ماریانا پوئولو گفت: "شرایط می‌توانست بهتر پیش برود، اما فوتبال همین است. گاهی اوقات همه چیز درست می‌شود و در بعضی موارد هم نه. ما جریان بازی را در دست داشتیم، اما در خط حمله خوب عمل نکردیم. اگر من به جای سرمربی بودم ماریو بالوتلی را در ترکیب قرار می دادم، زیرا او قدرت بدنی فوق العاده ای دارد و جلوی دروازه هیچ کس نمی تواند جلوی او را بگیرد.

صدای مادر سرمربی ایتالیا هم در آمد!

متاسفانه اشتباهاتی مانند خراب شدن پنالتی جورجینیو برای ما هزینه داشت. البته من نمی‌خواهم انگشت اتهام را به سمت او بگیرم و مطمئنا جورجینیو این کار را از روی عمد انجام نداده، اما وقتی سه پنالتی را از دست می دهید ...

مقدونیه فقط یک ضربه به سمت چارچوب داشت و شاید جیجی دوناروما می توانست آن شوت را مهار کند، اما حالا صحبت کردن در مورد این اتفاقات بی فایده است. این تیم قدرت جادویی خود هنگام قهرمانی در اروپا را از دست نداده است، اما شاید برخی از اشتباه کردن می ترسیدند. دیروز فکر می‌کنم بیشتر  انگلیسی ها بودند که جشن گرفتند."