۰ نفر

گل محمدی هنوز به قهرمانی امیدوار است؟

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۳
کد خبر: 618046
گل محمدی هنوز به قهرمانی امیدوار است؟

سرمربی پرسپولیس با اشاره به موقعیت‌های هدر رفته تیمش، مدعی است باید برنده این دیدار می‌شدند و البته همچنان وعده تلاش برای دستیابی به قهرمانی می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از این شکست دور از انتظار در ابتدای صحبت‌هایش گفت: روند بازی و کلیت آن را وقتی نگاه می‌کنی، ما مستحق حتی مساوی هم نبودیم و با این تعداد موقعیت‌هایی که درست کردیم می‌توانستیم برنده باشیم. اما به نظرم امروز روز خوش شانسی و خوب ما نبود و تیم حریف فقط یک بار به‌صورت جدی به دروازه ما نزدیک شد و دو گل زد. البته تبریک می‌گویم به آنها و زحمت کشیدند و برای برد تلاش کردند. ولی اصلا باخت حق ما نبود و حتی مساوی هم نبود و به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم که بازی را ببریم اما در زدن ضربات آخر خیلی بی دقت بودیم و موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در بعضی از بازی‌ها این اتفاق می‌افتد. نمی‌توانیم نسبت به عملکرد بازیکنان‌مان خیلی ایراد بگیریم. برای اینکه برنده شویم خیلی زحمت کشیدند اما این اتفاق نیفتاد. ما هنوز 9 هفته دیگر تا پایان بازی‌ها داریم. هیچ وقت ناامید نمی‌شویم. تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم. می‌دانیم که کار خیلی سخت‌تر می‌شود اما باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم موفق شویم.

گل محمدی در واکنش به اولین سوال که عدم تقویت مناسب در نیم فصل تاثیر خود را روی عملکرد این تیم گذاشته گفت: حالا ممکن است بعد از باخت است و بعضی ‌تعبیر دیگری از صحبت‌های من داشته باشند. اما خیلی از مشکلاتی که وجود دارد به‌خاطر مشکلات مالی تیم است. از اول فصل ما درگیر این بحث‌ها بودیم. اینقدر به ما بدقولی کردند و مشکلات این‌چنینی داشتیم که الان نمی‌خواهم درباره‌اش حرف بزنم.  مشکلات مالی داشتیم، پنجره بسته بود و حتی بازیکن گرفتیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همه این‌ها به‌خاطر مشکلاتی بود که به دلیل مسائل مالی باشگاه ما داشته و دارد. همه می‌دانند مشکلات چه بوده اما الان وقت این نیست که بخواهیم درباره‌اش حرف بزنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تفاوت عملکرد دو دروازه‌بان نقش پررنگی در نتیجه بازی داشته و در سمت نفت آبادان، گروسیان توانسته حملات حریف را خنثی کند و لک روز خوبی را پشت سر نگذاشته و همچنین در خصوص تعویض‌هایش در این بازی که برخلاف منصوریان نتیجه بخش نبوده، این‌چنین واکنش نشان داد: در بحث تعویض ما تا جایی‌که توانستیم هم تغییر سیستیم دادیم و هم نفراتی که می‌توانستند در حمله کمک کنند؛ به‌کار گرفتیم. اما همان‌طور که گفتیم خیلی از این موقعیت‌هایی که داشتیم، هم گلرشان عملکرد خوبی داشت و هم مدافعان نفت آبادان عملکرد خوبی در دفع ‌داشتند. گلر خیلی بدی خوردیم و خصوصا گل اول ما که بدموقع بود. شروع بازی بود و بعد از آن هم وقتی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد فشار روانی روی تیم وارد می‌شود. اما اگر نصفی از این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد برنده بازی بودیم.