۰ نفر

تنش در اوج؛ پاسخ دندان شکن پرز به PSG!

۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴
کد خبر: 611346
تنش در اوج؛ پاسخ دندان شکن پرز به PSG!

فلورنتینو پرز پاسخ تغییر برنامه مدیران پاری سن ژرمن را با تاخیر در ورود به رستوران، داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، برنامه صرف غذا بین مدیران پاری سن ژرمن و رئال مادرید به مناسبت بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سرانجام امروز در رستوران PavYllon، در ابتدای خیابان شانزه لیزه برگزار شد و فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید با ناصر الخلیفی بعد از مدت ها تنش با هم مواجه شدند.

این نشست در ابتدا قرار بود دوشنبه شب در رستوران گویانا ساووی (بهترین رستوران جهان در سال 2020) برگزار شود، اما مدیران پاری سن ژرمن ترجیح دادند زمان و مکان را بدون ارائه دلیل خاصی به رئال مادرید، تغییر دهند. اما به نظر این رفتار از سوی باشگاه اسپانیایی با تاخیر در حضور در رستوران جبران شده است.

اولین کسی که به رستوران رسید لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بود که در ساعت 12:45  ظهر در آن محل حاضر شد. سپس در ساعت 12:58 نوبت به ناصر الخلیفی رسید و لحظاتی بعد تیم مدیریتی رئال مادرید به رهبری خوزه آنخل سانچز، مدیر کل باشگاه، و امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط عمومی این باشگاه در رستوران حاضر شدند.

اما آخرین نفر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید بود که تا ساعت 1:25 بعد از ظهر تاخیر داشت. ظاهرا این تاخیر تا حدی برنامه ریزی شده بوده و البته ترافیک شدید در پاریس نیز آن را افزایش داده است. تنش بین این دو باشگاه پس از داستان نقل و انتقالاتی کیلیان امباپه و همچنین شکست سوپر لیگ در سال گذشته به اوج خود رسیده و احتمالا این درگیری امشب در زمین نیز نشان داده خواهد شد.