۰ نفر

عابدزاده بازهم بدترین بازیکن زمین شد

۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبر: 611322
عابدزاده بازهم بدترین بازیکن زمین شد

دروازه بان تیم ملی کشورمان بار دیگر در لالیگای ۲ عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس،  بامداد امروز (سه شنبه) هفته بیست و هفتم لالیگای دو با دیدار تیم های پونفرادینا و رئال سوسیداد B پیگیری شد. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود یاران عابدزاده به پایان رسید.

گل‌های پونفرادینا را موران، یوری و اسپیائو به ثمر رساندند. 2 گل سوسیداد را کاریکابارو (پنالتی) و لوبتو وارد دروازه امیر عابدزاده کردند.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی کشورمان، در این دیدار 90 دقیقه برای پونفرادینا به میدان رفت و البته یک پنالتی روی مهاجم سوسیداد انجام داد و یک کارت زرد از داور گرفت.

با نگاه به آمار دروازه بان تیم ملی ایران در این بازی متوجه می شوید همچنان در دوره افت قرار دارد. هر چند تیم وی برنده شد ولی در یکی از گل های دریافتی مقصر اصلی بود و یک پنالتی هم به رقیب هدیه کرد.

با نگاه به آمار متوجه می شوید عابدزاده 66 درصد شروع مجددهایش درست بود و در این بازی پراشتباه ظاهر شده است.

عابدزاده در این بازی با این نمایش، ضعیف ترین نمره زمین یعنی 5.7 از 10 را گرفت تا مثل هفته گذشته به عنوان ضعیف ترین بازیکن زمین شناخته شود.

خط دفاع پونفرادینا هم در این بازی مثل عابدزاده عملکرد خوبی نداشت ولی این برد با زحمات خط حمله این به دست آمد. عابدزاده هفته گذشته نیز عملکرد ضعیفی داشت.

تیم پونفرادینا با این برد با 44 امتیاز در رده پنجم جدول لالیگای 2 قرار گرفت.