۰ نفر

پیولی: تا یک ماه سیگار محبوبم را نمی‌ کشم!

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۸
کد خبر: 607483
پیولی: تا یک ماه سیگار محبوبم را نمی‌ کشم!

استفانو پیولی توضیح می‌دهد که چگونه میلان در داربی بازی را مقابل اینتر برگرداند.

به گزارش ایتالیا، بازی میلان و اینتر یک بازی با دو نیمه متفاوت بود، زیرا اینتر در ۴۵ دقیقه اول تسلط داشت و از حریف پیش افتاد. پس از پایان وقت استراحت، بازی به کلی تغییر کرد و میلان ابتکار عمل را در دست گرفت و با دو گل اولیویه ژیرو در چهار دقیقه نتیجه را برگرداند. به این ترتیب فاصله بالای جدول تنها به یک امتیاز کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا؛ استفانو پیولی گفت: ما در این مقطع از فصل امتیازات مشابه فصل گذشته داریم، بنابراین می‌دانیم که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. من به بازیکنان گفتم که باید به خودمان ایمان داشته باشیم و موانع غیرقابل عبور برای افرادی وجود دارد که باور ندارند. ما بهترین تیم سری آ، صدرنشین فعلی و تیم قدری را شکست دادیم، بنابراین خودمان را ثابت کردیم. درست است که اینتر در نیمه اول بهتر بازی کرد اما میلان من شجاعت بالایی دارد و از هیچ کس نمی‌ترسد. ما بازی را برابر تیمی بردیم که در برخی زمینه‌ها برتر بود و حتی بهترین دوره ما هم نیست.

پیولی توضیح می دهد که چگونه تغییرات او به تغییر حرکت داربی دلامدونینا در نیمه دوم کمک کرد. او گفت: اینتر در اوایل فصل به ما آسیب رسانده بود و امروز دوباره با اشتباهات خود و پاس های نابه‌جا به آنها فرصت گل دادیم. اینتر بعد از استراحت بیشتر عقب نشست، آنها به ما اجازه دادند که ابتکار عمل را در دست بگیریم، ما به نیروهای تازه‌تری نیاز داشتیم تا اوضاع را برای آنها سخت کنیم و آن دو بازیکن مسیاس و براهیم دیاز بودند.

وی از قولی که پیش از این مسابقه به خودش داده بود، پرده برداشت و گفت: این موضوع کمی پیش پا افتاده است. به خودم قول دادم که اگر مقابل اینتر پیروز شویم، سیگار محبوب توسکانو خودم را به مدت یک ماه نکشم. این شاید برای من مفید باشد.