۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

واکنش رادوشوویچ به صحبت های درویش: خجالت بکشید!

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
کد خبر: 602968
واکنش رادوشوویچ به صحبت های درویش: خجالت بکشید!

سنگربان کروات پرسپولیس مراجعه به فیفا را تنها راه حل باقی مانده برای حل مشکلات اخیرعنوان کرد.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ بوژیدار رادوشویچ سنگربان کروات پرسپولیس که مدت هاست به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرده، در این مدت بارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعلام کرد که منتظر واکنش مدیران باشگاه است و از آنجایی که این اتفاق رخ نداد، وی چند روز پیش گفت به فیفا شکایت خواهد کرد مگر اینکه پرسپولیسی ها با وی قرارداد جدیدی منعقد کنند.

با این حال به نظر می رسد این گفته های رادو با صحبت های دیشب رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که وی را "بازیکنی با سابقه بی اخلاقی" دانسته بود، دیگر آپشنی را در اختیار مدیران باشگاه نمی گذارد. البته که باشگاه امروز بیانیه ای صادر و برای تلطیف اوضاع، اعلام کرد که رادو هنوز بازیکن پرسپولیس محسوب می شود.

رادوشوویچ که این روزها مشغول سپری کردن تعطیلات و ریکاوری است، در گفت و گو با اقتصاد آنلاین از تصمیم خود برای شکایت به فیفا پرده برداشت:" دیگر از صحبت کردن خسته شدم. فرداشب در یک برنامه تلویزیونی چیزهای زیادی را درباره باشگاه و مدیران این تیم خواهم گفت. همه چیز تمام شده و من دیگر برنمی گردم. من حقوق خودم را در این زمینه می دانم."

رادو ادامه داد:" آنها تمام بازیکنان و مربیان خارجی را کشتند، پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند و پول بازیکنان را پرداخت نکردند. مدیر قبلی به من 50 هزار یورو داد و برنامه ریزی کردند که طی سه هفته 30 هزار یوروی دیگر هم پرداخت کنند. چرا 30 هزار یورو دیگر را همان موقع ندادند؟ من این را به شما می گویم؛ چون پس از آن تاریخ اجازه کار من در ایران تمام می شد و من نمی توانستم آنجا را ترک کنم. آنها برای این کار برنامه ریزی کرده بودند چراکه می خواستند زندگی من را نابود کنند. به همین دلیل هم قصد داشتند تا سه هفته دیگر پرداخت پول را به تعویق بیندازند چون ویزای من باطل می شد. آنها قصد نداشتند همان پول را هم پرداخت کنند و می دانستند که در آن شرایط من هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم و باید درگیر پروسه تمدید ویزا برای خودم و خانواده ام می شدم. من احمق نیستم؛ مدیران باشگاه به هر شیوه قصد داشتند تا پاسپورت من را ضبط کنند و هربار که به باشگاه می رفتم، اصرار می کردند که پاسپورتت را همراه خود بیاور. این حق من است که پاسپورتم را نزد خودم نگه دارم."

رادوشوویچ درباره صحبت های دیشب درویش هم اینگونه واکنش نشان داد:" من به این حرف ها اهمیت نمی دهم. من تصمیم خودم را گرفتم تا شرایط را به حالت عادی بازگردانم. من به فیفا شکایت خواهم کرد و این جریان به زودی استارت زده می شود. همه چیز مشخص است. درویش من را بی اخلاق، فاسد یا هرچیز دیگری نامید و من معنی این را می دانم. پس تنها چیزی که می توانم بگویم این است که لطفا از این بیان این حرف ها خجالت بکشید!"