۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

کرونا بازی بعدی استقلال را هم لغو می کند؟

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 602849
کرونا بازی بعدی استقلال را هم لغو می کند؟

نتایج تست جدید کرونای استقلالی ها نشان می دهد بحران در اردوی این تیم هنوز فروکش نکرده است.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ بر اساس آخرین آزمایشاتی که بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال پشت سر گذاشتند و نتیجه آن امروز مشخص شد، تغییری در وضعیت مبتلایان این تیم ایجاد نشده و پاسخ همچنان مثبت است و هیچ یک از آنها بهبود نیافته‌اند.

البته روز گذشته هشت بازیکن و سه دروازه بان تیم استقلال که مبتلا نبودند، تمرینات خود را دنبال کردند که قرار است امروز از آنها هم مجددا تست گرفته شود.

با توجه به فاصله کمتر از ۷۲ ساعت زمان باقی مانده تا مسابقه برابر هوادار تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر، اکنون مشخص است که استقلالی‌ها شرایط مناسبی برای شرکت در این بازی ندارند. باشگاه استقلال نسبت به زمان دیدار برابر هوادار که پیش‌تر قرار بود امروز برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا به روز چهارشنبه موکول شده بود، اعتراض داشت و اکنون قرار است نتایج آزمایشات جدید را به سازمن لیگ ارسال کند تا به صورت رسمی خواستار لغو مسابقه روز چهارشنبه شود.

۱۷ بازیکن تیم استقلال به همراه یک عضو کادرفنی تیم به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که با توجه به مثبت شدن دوباره آزمایشات آنها شرایط حضور در مسابقات را ندارند و این احتمال وجود دارد که همانند بازی با پیکان، مسابقه مقابل هوادار هم به تعویق بیفتد.