۰ نفر

بیانیه سازمان لیگ درباره لغو بازی استقلال - پیکان

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲:۱۵
کد خبر: 600880
بیانیه سازمان لیگ درباره لغو بازی استقلال - پیکان

سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای درباره لغو بازی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا برگزار شود، این دیدار به دلیل ابتلای چند تن از بازیکنان استقلال لغو شد.

سازمان لیگ در این باره بیانیه‌ای منتشره کرده که به شرح زیر است:

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷‌ی ۱۴۰۰
بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می‌بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت‌های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین باید  طبق آخرین شیوه نامه‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا بوده  و در صورت  بی علامتی (ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی ۳ روز اخر الزامی است)  و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه، آقای دکتر حبیبی می‌باشد.  

۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه، به استحضار می‌رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای برگزاری رقابت‌های فوتبال کشور در شرایط مبتلا شدن بازیکنان و تیم‌ها به ویروس کرونا، رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال مقابل پیکان در جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

۳- بدیهی است درباره سایر رقابت‌های پیش روی تیم استقلال، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و نتیجه اعلام می‌شود.

۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط باشگاه استقلال،   این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.