۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مورد عجیب فرزاد!

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵
کد خبر: 600577
مورد عجیب فرزاد!

مربی استقلال درحالی در روزهای اخیر در تمرینات این تیم غایب بوده که دلیل این موضوع مشخص نیست.

اقتصاد آنلاین- امیر جهانی؛ چند روزی می‌شود که فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال حضور ندارد. دستیار فرهاد که امسال از سمت اجرایی به سمت فنی رسیده، به نظر حضور چندان پررنگی در تصمیمات کادرفنی ندارد و این موضوع از نقش وی در تمرینات مشخص است.

نکته وقتی جالب می‌شود که به یاد بیاوریم این غیبت چند روزه، برای دومین مرتبه‌ اتفاق می‌افتد و در هفته‌های آغازین همین فصل هم این موضوع مسبوق به سابقه بوده است. ابتدای فصل وقتی چند روز خبری از فرزاد نه در تمرینات و نه روی نیمکت تیم بود، سرمربی استقلال مدعی شد که برادرش بیمار شده و با بهبودی اوضاع جسمانی به جمع کادرفنی برمی‌گردد. البته همان زمان شایعات دیگری هم مطرح شد که فرهاد با این ادعا به نوعی دیگر موارد را تکذیب کرد. البته مجیدی بزرگتر بعدها زمانی که داشت ادعا می‌کرد نظم و انضباط تیمی برایش بر هرچیزی ارجحیت دارد و به دلیل تاخیر برادرش را چند روز از حضور در کنار تیم منع کرده، احتمالا متوجه تناقض صحبت‌هایش با قبل نبود!

به هر ترتیب همانطور که آن زمان با صحبت‌های ضد و نقیض مشخص نشد که دلیل اصلی غیبت فرزاد مجیدی چه بوده، حالا باید منتظر واکنش رسمی سرمربی یا سرپرست استقلال باشیم که تا الان این موضوع اتفاق نیفتاده است. شاید فرهاد در کنفرانس امروز پیش از بازی برابر پیکان این مسئله را واکاوی کند؛ البته اگر مثل گذشته حرف‌هایش دوتا نشود!