۰ نفر

پاسخ منفی باران چشمه به مدیرعاملی پرسپولیس

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۰:۴۴
کد خبر: 595069
پاسخ منفی باران چشمه به مدیرعاملی پرسپولیس

در دهمین روز دی ماه سال ۱۴۰۰ به امیدواری حمید سجادی برای حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اخراج موقت رشید مظاهری و دردسر مراکشی‌ها برای اخراج ویلموتس پرداخته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در دهمین  روز دیماه رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی پرده از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای حضور در صندلی مدیرعاملی پرسپولیس برداشت و گفت: به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم!

ورزش در سال ۲۰۲۱؛ پارالمپیک توکیو؛ نوری در دل روزهای تاریک کرونا

برگزاری پارالمپیک توکیو در شرایط سخت کرونایی در سال ۲۰۲۱ اقدامی جهانی برای غلبه بر سختی‌های کرونایی بود؛ اقدامی که با آن میزان امید در جامعه معلولان را به شدت افزایش داد.

111

دردسر مراکشی‌ها برای اخراج ویلموتس/ مارک باز هم غرامت می‌خواهد

ناکامی‌های «مارک ویلموتس» به همراه الرجای کازابلانکا مراکش خشم هواداران این تیم را به دنبال داشته و آنها خواستار اخراج این مربی شدند.

222

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در فضایی منطقی پیش می‌رود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بانوان در فضاها و اماکن ورزشی در دستور کار است و این مساله در روند منطقی و قانونی پیگیری می‌شود.

333

سجادی: اخبار خوبی از AFC می‌رسد/ این دولت کم‌کاری نکرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: حسن نیت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌ایم و آنها از ما استانداردهایی را می‌خواهند که در حال انجام آن هستیم، تلاشمان را انجام می‌دهیم و به زودی اخبار خوبی به ما خواهد رسید؛ این تکالیف که از ما خواسته شده است مربوط به امروز نیست.

444

اخراج دروازه‌بان استقلال/ مظاهری در اختیار باشگاه قرار گرفت

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، رشید مظاهری را به دلیل مسائل انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد و در اختیار باشگاه قرار داد.

555

باران چشمه: به وزیر ورزش گفتم مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم

رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به بحث حضورش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، گفت: حمید سجادی به من پیشنهاد داد با حضور در پرسپولیس به این باشگاه پر طرفدار کمک کنم اما به او گفتم افراد شایسته‌تری نسبت به من وجود دارند که می‌توانند کمک بیشتری کنند. 

6666