۰ نفر

احضار کاپیتان های استقلال، پرسپولیس و نساجی به کمیته اخلاق

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 590966
احضار کاپیتان های استقلال، پرسپولیس و نساجی به کمیته اخلاق

در اتفاقی بی سر و صدا سه کاپیتان نامدار فوتبال ایران به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدند.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ درحالی که جامعه فوتبال این روزها به سمت پرونده بازیکن گابنی گل گهر و اتفاقات آن چشم دوخته، طی روزهای اخیر وریا غفوری، سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی که هر سه از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران محسوب می شوند، به صورت جداگانه و برای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدند.

گویا دلیل حضور کاپیتان استقلال در این کمیته، به ماجراهای قرارداد او بازمی گردد. در زمان مدیریت احمد سعادتمند در استقلال، قرارداد وریا افزایش چشمگیری از لحاظ دستمزد پیدا کرد و همین موضوع باعث شده تا کمیته اخلاق به این مساله ورود کند. هرچند که آن زمان هم جنجال های زیادی در این زمینه ایجاد شد اما مشخص نیست با گذشت مدت زمان طولانی از این اتفاق، دلیل ورود این نهاد به قرارداد غفوری چه بوده تا جایی که گویا موجب دلخوری کاپیتان استقلال هم شده است.

درباره سیدجلال حسینی هم گویا تبلیغاتی که او در صفحه شخصی اش در فضای مجازی گذاشته، باعث حساسیت کمیته اخلاق شده و آنها یک تذکر جدی به کاپیتان با سابقه پرسپولیس داده اند. هرچند که مشخص نیست این تنها یک تذکر بوده یا اینکه پیامدهای دیگر هم خواهد داشت.

درخصوص کاپیتان سابق تیم ملی و فعلی نساجی اما هنوز مشخص نیست دلیل حضور وی در کمیته اخلاق چه چیزی بوده است. مسعود شجاعی در هفته های ابتدایی لیگ با درگیری در زمین بازی، چند جلسه ای محروم شد اما بسیار بعید به نظر می رسد که این موضوع به آن اتفاقات مرتبط باشد. پس باید منتظر ماند و دید آیا اعضای کمیته اخلاق در این خصوص شفاف سازی می کنند یا باید منتظر واکنش خود شجاعی باشیم.