۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مجیدی: چاره‌ای به جز پیروزی نداریم / برادرم را هم‌‌ جریمه کردم

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰
کد خبر: 588075
مجیدی: چاره‌ای به جز پیروزی نداریم / برادرم را هم‌‌ جریمه کردم

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شرکت کرد.

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تقابل روز پنجشنبه تیمش در برابر پیکان گفت: پیکان تیم جوان و دونده‌ای است اما با توجه به اینکه در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشتیم چاره‌ای جز برد نداریم و برای پیروزی به زمین می‌رویم. برای این کار باید هوشیار بوده و تمرکز بالایی داشته باشیم. ان‌شاءالله با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مجیدی ادامه داد: آمار را ببینید که تیم استقلال در این هشت هفته چند موقعیت گل داشته است. فقط در بازی با صنعت نفت هفت، هشت موقعیت گل ایجاد کردیم. چطور می‌گویید بازی تدافعی انجام دادیم؟ فقط در دو بازی با سیستم ۳-۳-۴ بازی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکن تهاجمی زیاد داریم، بازی تهاجمی در دستور کارمان است. شاید به جز بازی با صنعت نفت آبادان، در بازی‌های دیگر کیفیت لازم را در این بخش نداشتیم ولی با این حال می‌توانستیم برنده بازی باشیم. امیدوارم فردا این بدشانسی‌ها تمام شود و بتوانیم برنده میدان باشیم.

مجیدی درخصوص غایبین تیمش نیز گفت: غایب ما وریا غفوری است که به دلیل مصدومیت در جمع تیم حضور ندارد. بابک مرادی از بازیکنان خوب ما است و خیلی او را دوست دارم ولی نظم و انضباط تیمی اولین چیزی است که من در استقلال می‌خواهم. فرزاد برادر من یک ربع دیر به تمرین آمد، دو هفته اجازه ندادم سر تمرین بیاید و ۲۰ درصد جریمه‌اش کردم. با کسی تعارف نداریم. بابک بازیکن خوبی است ولی باید بداند که در چارچوب تیم باشد. با صحبتی که با مدیرعامل داشته‌ام این بازیکن به کمیته انضباطی می‌رود و بعد به تمرینات ملحق می‌شود. نمی‌خواهم بگویم که سر تمرین چه اتفاقاتی افتاده و این موضوع خانوادگی است. مرادی باید بداند که در چه تیمی بازی می‌کند.