۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

رقابت های بسکتبال حرفه ای NBA / میامی نتوانست انتقام بگیرد

۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبر: 585704
رقابت های بسکتبال حرفه ای NBA /  میامی نتوانست انتقام بگیرد

رقابت های بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز با برگزاری ۹ مسابقه پیگیری شد.

به گزازش اقتصاد آنلاین؛ در ادامه این رقابت هابامداد امروز تیم های شیکاگو بولز و شارلوت هورنتس که در ترکیبشان دو برادر لانزو بال و لاملو بال را در اختیار دارند به مصاف هم رفتند که در پایان این شیکاگو بود که توانست با نتیجه ۱۳۳-۱۱۹ برتری را از آن خود کند. نیکولا ووچیویچ در این بازی با ۳۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۵ اسیست بهترین بازیکن تیمش بود. دمار دروزن و زک لوین نیز به ترتیب ۲۸ و ۲۵ امتیاز آوردند. لانزو بال هم با ۱۶ امتیاز و ۸ اسیست به کار خود پایان داد. در تیم شارلوت نیز تری روزیر ۳۱ امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

دو تیم میامی هیت و دنور ناگتس که در بازی گذشته شان با درگیری نیکولا یوکیچ و مارکیف موریس حواشی زیادی خلق کرده بودند، امروز در اف تی ایکس آرنا واقعا در فلوریدا به مصاف هم رفتند. میامی در این بازی که برای انتقام پای به میدان گذاشته بود جیمی باتلر و تایلر هیرو، دو بازیکن امتیازآور اصلی خود را در اختیار نداشت و در نهایت این موضوع به شدت به ضرر آنها تمام شد و این دنور بود که موفق شد با حساب ۱۲۰-۱۱۱ پیروزی را بدست آورد. نیکولا یوکیچ با ۲۴ امتیاز و ۱۵ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود و زمینه ساز پیروزی تیمش شد. گفتی است برادران یوکچیچ نیز در این بازی برای حمایت از نیکولا به ورزشگاه میامی آمده بودند. در تیم میامی نیز بم آدبایو ۲۴ امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

یوتا جز نیز در ادامه روند خوب خود با پورتلند تریل بلیزرز دیدار کرد و در پایان توانست با نتیجه ۱۲۹-۱۰۷ پیروز شود. داناوان میچل با ۳۰ امتیاز بهترین بازیکن زمین بود و یوتا را در کسب این برد رهبری کرد. در تیم پورتلند نیز دیمین لیلارد که تقریبا فصلی خاموش را سپری می کند تنها ۱۱ امتیاز آورد. یوسف نورکیچ نیز ۲۴ امتیاز آورد ولی این آمار او برای شکست یوتا کافی نبود. یوتا با این پیروزی به چهاردهمین برد فصل خود رسید تا جایگاه خود در رتبه سوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را بیش از پیش تثبیت کند.

نتایج سایر مسابقات رقابت های NBA به شرح زیر است:

اورلاندو مجیک ۱۰۱-۹۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز

اوکلاهاما سیتی تاندر ۱۰۲-۸۹ هیوستون راکتس

مینسوتا تیمبرولوز ۹۸-۱۰۰ ایندیانا پیسرز

کلیولند کاوالیرز ۹۶-۱۱۴ دالاس موریکس

واشنگتن ویزاردز ۱۱۶-۹۹ سن آنتونیو اسپرز

نیواورلینز پلیکانز ۱۰۴-۱۲۳ لس آنجلس کلیپرز