۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

حاشیه جدید سنگربان استقلال / خبر مذاکره با پرسپولیس صحت دارد؟

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 583459
حاشیه جدید سنگربان استقلال / خبر مذاکره با پرسپولیس صحت دارد؟

رفتارهای سنگربان پرحاشیه استقلال تمامی ندارد.

اقتصاد آنلاین –  امیر جهانی؛ رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال در این فصل به غیر از هفته دوم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان که اجبارا به جای سیدحسین حسینی مصدوم به زمین فرستاده شد، جایی در ترکیب تیم نداشته و در بازی با نساجی مازندران حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نگرفت.

مظاهری با وجود اینکه یک فصل از حضورش در استقلال می‌گذرد، حواشی زیادی داشته است؛ از عدم سفر با استقلال به کرمان در زمان سرمربیگری محمود فکری تا اختلاف و درگیری با احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال.

او در نقل ‌وانتقالات تابستانی هم قراردادش را با استقلال فسخ کرد و همراه این تیم برای بازی با الهلال عربستان به دبی سفر نکرد. پس از بازگشت استقلال از دبی، مظاهری که متوجه شد نمی‌تواند به تیم بزرگی برود، با واسطه خواهان ماندن در استقلال شد و بار دیگر با استقلال قرارداد امضا کرد.

البته این پایان ماجرا نبود و مظاهری در تمرینات پیش فصل هم رفتارهای عجیبی از خود نشان داد و با دو فرزندش به تنهایی در گوشه‌ای تمرین می‌کرد تا فرهاد مجیدی قید او را به عنوان دروازه‌بان اصلی بزند. مظاهری برای اینکه دل مجیدی را بدست بیاورد، پس از خط خوردن از لیست استقلال برای بازی با نساجی با گذاشتن لوگوی استقلال گفت که همه باید تایع تصمیم سرمربی باشند.

مظاهری که لوگوی استقلال را بوسید و قراردادش را فسخ کرده بود، این روزها با پرسپولیس هم مذاکراتی انجام داده است، به خصوص اینکه سرخ‌پوشان درون دروازه مشکلاتی دارند و احتمال دارد از بین حامد لک و رادوشویچ یک نفر را نیم فصل از لیست خارج کنند. اگر چه ممکن است مظاهری مثل دفعات قبلی این خبرها را تکذیب کند، مثل خبر مذاکره‌اش با سپاهان، اما شنیده می‌شود او چند نوبت با پرسپولیس وارد مذاکره شده است. هرچند که ابتدای فصل این علاقه در حد شایعه باقی ماند اما گویا اخیرا این علاقه جدی شده و باید دید مذاکره ای که باعث یک انتقال پرحاشیه می شود، صورت می گیرد یا خیر.