۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

پیروزی فنرباغچه در دربی استانبول با تم سریال بازی مرکب! + عکس

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰
کد خبر: 583182
پیروزی فنرباغچه در دربی استانبول با تم سریال بازی مرکب! +  عکس

شب گذشته درحالی تیم فنرباغچه توانست گالاتاسارای را در دربی شکست دهد که استقبال هواداران میزبان از تیم رقیب بسیار جالب و البته ترسناک بود.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛  در جو وحشتناک ورزشگاه NEF، جدال دو رقیب قدیمی فوتبال ترکیه با خشونت به پایان رسید تا جایی که ۹ کارت زرد و یک کارت قرمز از جیب داور خارج شد و البته در دقایق پایانی و پس از عدم پذیرش گل گالاتاسارای توسط VAR، سرمربی نامدار این تیم یعنی فاتح تریم هم دیگر اخراجی بازی لقب گرفت. هرچند که فنرباغچه با وجود اینکه در دقیقه ۸۲، ده نفره شده بود توانست در دقیقه ۹۴ گل پیروزی را به ثمر برساند تا با دو امتیاز بالاتر از رقیب همشهری به رده پنجم جدول صعود کند. 

از جمله نکات جالب این بازی، استقبال فوق العاده هواداران گالاتاسارای از رقیب دیرینه بود که با تم سریال پرطرفدار این روزهای نتفلیکس یعنیsquid game  یا همان بازی مرکب مخلوط شده بود. بنرهای بزرگ هواداران میزبان در دیوار معروف گالا که کنایه ای به آغاز بازی در این سریال بود، بسیار جالب و ترسناک از آب درآمده بود و ویدیو آن را در زیر می بینید:

عکس دربی

هرچند که پس از پیروزی در این بازی، اکانت توییتری باشگاه فنرباغچه هم تا جایی که می توانست این کری خوانی را به شکل جالبی پاسخ داد. از تغییر هدر اکانت تا توییت هایی با مضمون سریال بازی مرکب:

عکس 1

تصویر هدر توییتر فنرباغچه: با الهام از شخصیتی که در سریال بازی مرکب اعلام می کند شما به مرحله بعدی رسیدید

عکس2

توییت اکانت فنرباغچه: بازی تمام شد...بازیکن شماره ۱۹۰۵ (اشاره به سال تاسیس گالاتاسارای) حذف شد.

این توییت در حالی منتشر شد که بخشی از دیواره مخوف هواداران گالا به این جمله اختصاص یافته بود که بازی شروع شد... آماده اید؟!