۰ نفر

خانلری: تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی با سوریه است

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۶
کد خبر: 580758
خانلری: تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی با سوریه است

پزشک تیم ملی فوتبال گفت: هیچ مساله پزشکی خاصی در بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد و تیم ملی بدون مصدوم آماده بازی با سوریه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پرهان خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال ایران ؛ درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم‌ملی اظهار کرد: بخش دوم اردوی‌مان شروع شد و آزمایش‌های دیروز PCR خداراشکر منفی شدند و آسیب دیدگی جدی و جدید نداشتیم. تیم در شرایط کامل است و ریکاوری دارد به خوبی انجام می‌شود. خداراشکر هیچ مساله پزشکی خاصی نداریم.

او اضافه کرد: مصدومیت جدید نداریم اما یکی دو بازیکن‌مان از قبل مصدومیت جزئی داشتند و دارند درمان می‌شوند. البته این دغدغه ما نیست و بدون مشکل همه بازیکنان در روز بازی خواهیم داشت. در هر تیم ممکن است تعدادی از بازیکنان آسیب دیدگی مزمن دارند که با درمان فیزیوتراپی کارشان را انجام می‌دهد و موردی که قابل ذکر باشد، خداراشکر نیست.

پزشک تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت‌هایی که در بازی با لبنان اتفاق افتاد، گفت: شجاع خلیل‌زاده در این بازی از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد اما خداراشکر مشکلی ندارد و کنترل شد. بازی قبل که سعید عزت‌اللهی دچار شکستگی شده بود که توانستیم در حین بازی این استخوان را جا بندازیم اما خداراشکر آسیب دیدگی خلیل زاده سطحی‌تر بود و خون ریزی راحت و سریع بند آمد و مشکلی خاصی نداشت.