۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

ژیمناستیک هر روز پرحاشیه تر / رییس سابق فدراسیون بدون مجوز در کنگره جهانی شرکت کرد

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبر: 578178
ژیمناستیک هر روز پرحاشیه تر / رییس سابق فدراسیون بدون مجوز در کنگره جهانی شرکت کرد

زهرا اینچه درگاهی بدون دریافت مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش، در کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک شرکت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ هشتادوسومین کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک از روز گذشته در شهر آنتالیای ترکیه آغاز شد و قرار است به مدت سه روز ادامه داشته باشد.

یکی از افراد شرکت کننده در این کنگره، زهرا اینچه درگاهی است. حضور او در حالی اتفاق افتاده که وی مجوز شورای برون مرزی را ندارد. همواره قانون بر آن بوده که ورزشکاران، مسئولان، مربیان و مدیرانی که قصد شرکت در رویدادهای برون مرزی و بین‌المللی را دارند، باید از شورای برون مرزی مجوز دریافت کنند. حال سوال این است که دستگاه‌های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان درخصوص سفر بدون مجوز اینچه‌ درگاهی چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

ژیمناستیک عکس در مطلب

اینچه درگاهی برای دو پست در انتخابات نیز ثبت نام کرده است. برای پست کمیته اجرایی که باید ۷ نفر در آن حضور پیدا کنند، ۲۰ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که در بین آنها نام زهرا اینچه درگاهی از ایران نیز دیده می‌شود. اینچه درگاهی همچنین برای حضور در شورای فدراسیون جهانی نیز ثبت ‌نام کرده است. برای این پست ۴۲ نفر رقابت می‌کنند و ۲۱ نفر انتخاب خواهند شد.

دوره ریاست چهار ساله اینچه درگاهی روز ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید، اما وی همچنان در فدراسیون حضور دارد و این در حالی است که سرپرستی برای فدراسیون نیز انتخاب نشده و فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد اما اینچه درگاهی نه حاضر به ترک پست خود است و نه اجازه هیچ فعالیتی را به کسی می دهد.