۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

عزیزی خادم: رشد فوتبال بانوان بسیار سریع شده است

۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبر: 577018
عزیزی خادم: رشد فوتبال بانوان بسیار سریع شده است

رییس فدراسیون فوتبال در مورد بهبود ساختاری فدراسیون به خصوص در حوزه بانوان صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ رییس فدراسیون فوتبال در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کار می‌گیرد. ما دنبال رسالت حرفه‌ای خودمان هستیم و افتخار می‌دانیم که در راستای توسعه فوتبال بانوان دیده شود. موفقیت فوتبال بانوان می‌تواند به توسعه امید در کشور کمک کند و نگاه فدراسیون فوتبال دانش بنیان و بر پایه برابری جنسیتی است. اگر‌ قرار است فوتبال بانوان رشد کند و در منطقه با حفظ کرامات اسلامی خودش را نشان دهد، نیازمند آموزش جدی است.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته رشد فوتبال بانوان تسریع و در این مسیر قدم‌های مستحکمی برداشته شده است. فدراسیون فوتبال نگاه علم‌محور و دانش‌بنیان را در نظر گرفته است.

وی ضمن اشاره به درخشش داوران کشورمان در مسابقات مهم گفت: برای ما مهم است که یک خانم داور در مسابقات سطح بالایی قضاوت می‌کند و باید این داوران را افزایش دهیم.

عزیزی خادم یادآور شد: تفاوت در برگزاری قرعه‌کشی به این معناست که فدراسیون فوتبال مصمم است ساختارها را بهبود ببخشد. افراد دلسوزی در گذشته بودند، اما این فدراسیون رفتار و عملکرد متفاوتی دارد. فدراسیون تشخیص داده است که باید تناسب را برقرار کند و فوتبال را در دل روستاها و شهرها ببرد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان یکی از مشکلات فوتبال بانوان گفت: یکی از مشکلات بانوان ایجاد عدالت و توزیع عادلانه فوتبال در استان‌هاست که باید این مشکل را برطرف کنیم. نگاه حمایتی از سوی اعضای فراکسیون ورزش مجلس که از اردوی تیم ملی بازدید کردند و دیگر ارگان‌ها باعث خرسندی ماست و امیدوارم بتوانیم توسعه فوتبال و فوتسال بانوان را منسجم‌تر و بابرنامه‌تر از قبل دنبال کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران ضمن اشاره به مصوبه‌ای که در جهت تقویت فوتبال استانی در نظر گفته شده است، اظهار داشت: اخیرا مصوبه‌ای داشتیم که هیئت‌های استانی تقویت شوند و برای فوتبال بانوان که کمتر دیده شده است، نیز برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان ضمن تبریک به تیم بانوان شهرداری سیرجان که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند، گفت: استعدادیابی در بخش فوتبال بانوان را به زودی راه‌اندازی می‌کنیم.