۰ نفر

تارتار؛

استقلال و ذوب آهن برد می خواهند

۳ آبان ۱۴۰۰، ۰:۵۹
کد خبر: 574432
استقلال و ذوب آهن برد می خواهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم‌ها هفته اول را با برد پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند رقابت را در بالای جدول ادامه دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی برای هر ۲ تیم است. تیم‌ها هفته اول را با برد پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند در رقابت بالای جدول ادامه دهند. هر ۲ تیم برای برد وارد بازی می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: قطعا هر تیمی که کمتر اشتباه کند و تلاش بیشتری داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم تیم ما برنده باشد.

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته انجام دادیم. تاکتیک‌های مدنظر را اجرا کردیم. خیلی به تیم امیدوار هستیم. امیدوارم با یک بازی خوب و هدفمند به هدفمان که پیروزی است، برسیم.

تارتار در مورد اعتراض به داوری گفت: بازی اول برنده شدیم اما از ناحیه داوری صدمه خوردیم. مسائل داوری را به باشگاه سپرده‌ایم و تمرکزمان روی بازی فردا است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تعویق بازی هفته سوم با پیکان خاطرنشان کرد: دوست داشتیم دیدار با پیکان در موعد مقرر برگزار شود، نامه‌نگاری انجام شده و امیدوارم تعویق نشود. این‌که با استقلال بازی کنیم و بعد با سپاهان از تیم‌های مدعی، منصفانه نیست و امیدواریم تغییر ایجاد شود. تمرکزمان روی بازی فردا است و بعد از بازی در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

وی در مورد استفاده چرخشی از دروازه‌بان بیان داشت: ۳ یا ۴ دروازه‌بان خوب داریم.هرکدام شرایط بهتری داشته باشند، بیشتر بازی می‌کنند. این رقابت باید وجود داشته باشد. در پست‌های دیگر هم همینطور است.

تارتار گفت: اعتقادی به استفاده چرخشی از بازیکنان ندارم. هر بازیکنی بهتر عمل کند، در ترکیب قرار می‌گیرد. امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم ببینیم و برنده این دیدار ما باشیم.