۰ نفر

نماینده مجلس: حرف‌ های رییس فدراسیون فوتبال خوراکی برای بیگانه‌ هاست

۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبر: 573541
نماینده مجلس: حرف‌ های رییس فدراسیون فوتبال خوراکی برای بیگانه‌ هاست

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت:حرف‌های عزیزی خادم به نوعی خوراک برای بیگانه هاست، او و مشاور حقوقی‌اش باید جواب بدهند که چرا چنین حرف‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اظهارات شهاب الدین عزیزی خادم در برنامه زنده تلویزیونی واکنش‌ها و انتقادات زیادی را به همراه داشت و به همین خاطر قرار است رئیس فدراسیون فوتبال برای ادای پاره‌ای از توضیحات، در جلسه‌ای با حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

محمدمهدی فروردین در این خصوص اظهار داشت: قرار است از شهاب‌الدین عزیزی خادم و مشاور حقوقی او غلامرضا رفیعی دعوت کنیم تا در فراکسیون ورزش حاضر شوند و به برخی ابهامات پاسخ بدهند.

رییس فراکسیون ورزش در پاسخ به این سؤال  که آیا این جلسه به خاطر اظهارات عزیزی خادم پیرامون مسائلی که گفته می‌شود به علوم غریبه مربوط است برگزار می‌شود، گفت:‌ این موضوع دوم است. موضوع اصلی بحث VAR و اظهاراتی است که عزیزی خادم و رفیعی در برنامه فوتبال برتر مطرح کردند. این صحبت‌ها هم به شأن داوران فوتبال کشور و هم به اقتدار و امنیت نظام خدشه وارد کرد. موضوعی که او به زبان آورد و اعلام کرد کشور در 20 سال نتوانسته یک جوراب وارد کند به نوعی خوراک برای بیگانه‌هاست. این مساله قابل پیگرد است و باید جواب بدهد که چرا چنین صحبتی کرد.

وی تصریح کرد: در مورد ادبیاتی که بعد از هر بازی استفاده می‌کند و مصاحبه‌هایی که هیچ سنخیتی با مسائل فنی فوتبال ندارند، باید بازیکنان و کادر فنی تیم در مورد زحمات‌شان ادعا کنند. امروز در ورزش هرکس بیشتر روی مسائل فنی مانند تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی تمرکز کند موفق است. نباید به مسائلی که امروز بیشتر جنبه خرافات دارد بپردازیم و از زحمات بازیکنانی که اغلب لژیونر هستند غافل باشیم. اینکه بخواهیم به جای موضوعات فنی خودمان را به مسائلی وصل کنیم که نگاه مردم را عوض و آن‌ها را دچار نگرانی می‌کند، توهین به فرهنگ و روحیه جوانمردی ورزش است.