۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

پالس مثبت برای حضور روی نیمکت بارسا / ژاوی جانشین کومان می‌ شود؟

۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵
کد خبر: 570066
پالس مثبت برای حضور روی نیمکت بارسا / ژاوی جانشین کومان می‌ شود؟

ژاوی به شایعه حضور روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رادیو کاتالونیا، پس از شروع ضعیف بارسلونا در فصل جاری تحت هدایت رونالد کومان کومان، گزینه‌های متعددی در خصوص جانشینی سرمربی هلندی به نیمکت بارسا لینک شدند. ژاوی، اسطوره بارسلونا و سرمربی کنونی السد که بازگشتش به کاتالونیا قطعی اما زمانش مجهول است، یکی از اصلی ترین گزینه های هدایت بلوگرانا به حساب می آید. ژاوی در مصاحبه ای کوتاه در واکنش به اخبار اخیر گفت: هر پیشنهادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سپس تصمیم گیری می‌شود. من نمی‌دانم آینده من را به کجا خواهد برد، اما برای هر چیزی آماده هستم."

او همچنین درخصوص حضور اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا با هدایت لوییز انریکه گفت: "او یک مربی بسیار خوب و تواناست. او از شما درخواست‌های زیادی دارد و به بازیکنانش چیزهای زیادی می‌دهد. انریکه بسیار شجاع است. این سبک تیم ملی اسپانیا را درک می‌کنم. این سبکی است که ما سال‌ها روی آن کار کردیم. چیزی که با توپ غالب است و همیشه به نظر می‌رسد که تیم می‌تواند حمله کند."

این درحالی است که خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا از کومان حمایت کرده بود اما شنیده می‌شود این حمایت بیشتر به دلیل عوارض اخراج این مربی و پرداخت غرامت باشد.