۰ نفر

با انگیزه مثل سید در تیم مجیدی

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۳:۳۲
کد خبر: 564519
با انگیزه مثل سید در تیم مجیدی

سید حسین حسینی، دروازه بان۲۹ساله استقلال، این روزها با انگیزه‌تر از قبل تمرین می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، دروازه‌بان استقلال این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات تیمش حضور پیدا می‌کند.
سیدحسین حسینی در 29 سالگی به یک دروازه بان باتجربه تبدیل شده که علاوه بر نقش گلری در استقلال به عنوان یک بزرگتر کارش را جلو می‌برد.
حسینی که بعد از وریا غفوری کاپیتان دوم آبی پوشان است، امسال در شرایطی که تا آستانه جدایی از استقلال رفت، در لحظات آخر ترجیح داد به حضور چندین ساله اش ادامه بدهد و کنار تیمی باشد که از کودکی برایش بازی کرده است.
این دروازه بان در مصاف با الهلال عربستان هم با وجود اینکه دو گل دریافت کرد اما عملکرد خوبی داشت و شاید اگر او درون دروازه نبود گل های دیگری نیز وارد دروازه می‌شد که نمونه اش تک به تکی است که حسینی در دقایق پایانی از مهاجم الهلال گرفت.
از سوی دیگر حسینی حالا به عنوان یک بزرگتر در استقلال مورد توجه ویژه فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان است. او این روزها با انگیزه زیاد خودش را آماده فصل جدید لیگ برتر می‌کند و امیدوار است بتواند دوران خوب خودش را تکرار کند.
حسینی به عنوان گلر شماره یک استقلال حالا در تیم فرهاد مجیدی نقش ویژه ای هم خواهد داشت؛ بدون شک او تلاش خواهد کرد تا در روزهایی که استقلال شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد و اوضاع مدیریتی آشفته ای دارد، به سرمربی آبی ها در راستای تزریق آرامش به تیم و به خصوص بازیکنان جوان‌تر کمک کند.